مدیریت شهری در کنار مردم است

پایگاه خبری البرز ما- همزمان با اولین دقایق اولیه بارش برف شهردار کرج با حضور  در سطح شهر بلافاصله دستور شروع پاکسازی معابر اصلی و شریانهای حیاتی کلانشهررا صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری البرز ما ، هر چند در روند پاکسازی معابر مشکلاتی مانع از سرعت در این امر در چند نقطه شهر

کد خبر : 7807
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 19:17
مدیریت شهری در کنار مردم است

پایگاه خبری البرز ما- همزمان با اولین دقایق اولیه بارش برف شهردار کرج با حضور  در سطح شهر بلافاصله دستور شروع پاکسازی معابر اصلی و شریانهای حیاتی کلانشهررا صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری البرز ما ، هر چند در روند پاکسازی معابر مشکلاتی مانع از سرعت در این امر در چند نقطه شهر گردید اما نیروهای خدمات شهرداری با سرعت کار خود را آغاز نمودند.

بر اساس این گزارش بارش برف با پیک ترافیک عصرگاهی همراه بود و دستگاه های پاک سازی کننده مثل گریدر و نمک پاش به سرعت در تمام معابر حضور یافتند ولی  باتوجه حجم سنگین ترافیک نتوانستند وارد معبرشوند لاجرم در انتظار سبک شدن بار ترافیک و‌باز شدن راهی برای ورود بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری البرز ما، با روان شدن معبرها، کارکنان سخت کوش شهرداری بلافاصله شروع به پاکسازی وانجام خدمات دهی نمودند و فقط در دو منطقه ترافیک باعث عدم کارشد.

در دیگر مناطق پرسنل شهرداری تمام معابر اصلی و پر تردد و فرعی را پاک سازی نمودند  این در حالی بود که همراه با پاکسازی بارش سنگین برف ادامه داشت و کارکنان شهرداری مجبور بودند  یک معبر را بارها و بارها برای عبور و مرور پاکسازی نمایند که ین امر کار را با مشکل روبرو کرده بود که به حمدالله بامدیریت و زحمت پرسنل سخت کوش پاک سازی به نحو احسن انجام پذیرفت.

در خصوص ترافیک اتوبان حد فاصل گرمدره تا خروج از اتوبان پاک سازی وروان نمودن ترافیک و بازگشایی آن، بر عهده وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور بود و در واقع  ارتباطی به شهرداری ندشت  اما به دستور شهردار کلانشهر کرج نیروهای شهرداری کرج وارد عمل شدند  و زیر گذرها و روگذرهای اتوبان و خود اتوبان را نیز تا انجا که امکان داشت برای رفاه حال شهروندان پاکسازی نمود.

بر اساس این گزارش تا همین لحظه که ساعت۱۷عصر می باشد دکترنصیری شهردار کرج  در سطح شهر مشغول ساماندهی برای خدمت هرچه بهتر به شهروندان می باشد .

شهردارکرج درپیامی به شهروندان اعلام کرد مدیریت شهری در کنار مردم است و در تمام مدت شبانه روز برای خدمت به مردم شهید پرور کرج اماده می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.