مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز خبر داد: تکمیل طرح جامع گردشگری؛ بزودی

پایگاه خبری البرزما-  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، طرح تفصیلی گردشگری را مهمترین محور کار گردشگری در هر استان خواند وی با اعلام این مطلب  گفت: طرح جامع گردشگری استان البرز در حال تکمیل شدن بوده و تلاش خواهیم کرد

کد خبر : 7744
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 11:33
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز خبر داد: تکمیل طرح جامع گردشگری؛ بزودی

پایگاه خبری البرزما-  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، طرح تفصیلی گردشگری را مهمترین محور کار گردشگری در هر استان خواند وی با اعلام این مطلب  گفت: طرح جامع گردشگری استان البرز در حال تکمیل شدن بوده و تلاش خواهیم کرد تا هر چه سریعتر این طرح در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری طالقانی اظهار داشت: سعی می شود تا بتوانیم براساس آن موقعیت های تبیین شده را با استفاده از راهکارهای اصلی برای رسیدن به هدف و مشخص شدن چشم انداز گردشگری در استان جامه عمل بپوشانیم.
وی افزود: هدف از این طرح توسعه افق دید در صنعت گردشگری و رسیدن به نقطه مطلوب گردشگری می باشد که بتوانیم بگوییم کجا هستیم و باید به کدام نقطه برسیم و در این راه باید توجه ویژه ای را به مسئله مهم سرمایه گذاری معطوف نمائیم.
صابری ممنوعیت ساخت و ساز در حریم دو حوضه آبریز البرز را یکی از مشکلات سرمایه گذاری عنوان کرد و اذعان داشت: شورای عالی امنیت ملی در سال 94 ساخت و ساز را در حریم حوزه های آبریز جاده کرج – چالوس و طالقان ممنوع اعلام کرد و همین مسئله موجب محدودیت کار سرمایه گذاری برای واحدهای اقامتی و پذیرایی شده است که بنا است وزارت راه و شهرسازی به همراه سازمان میراث فرهنگی طرح جامع ای را تهیه کند تا این مشکل نیز رفع شود.

برپایی غرفه گردشگری البرز یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز غرفه ای را در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران برپا نمود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز اظهار داشت: این غرفه در راستای معرفی و به نمایش گذاشتن داشته های ارزشمند استان البرز با همکاری معاونت گردشگری این اداره کل و دفاتر مسافرتی و تولیدکنندگان صنایع دستی راه اندازی شد.
حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری طالقانی گفت: این نمایشگاه از امروز تا 6 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقمندان و فعالان صنعت گردشگری خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.