پیشگیری از اعتیاد با ترغیب جوانان به ورزش

پایگاه خبری البرز ما -فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی که ورزش می کنند کمتر به سمت ارتکاب جرم و اعتیاد می روند. سردار”محمدیان” اظهار داشت: پیشگیری از جرم نباید در حد حرف و برنامه هایی که در جلسات اداری ارائه می شود باشد بلکه باید اقدامات عملی و موثری در این باره انجام شود. وی

کد خبر : 7690
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1396 - 11:19
پیشگیری از اعتیاد با ترغیب جوانان به ورزش

پایگاه خبری البرز ما -فرمانده انتظامی استان گفت: افرادی که ورزش می کنند کمتر به سمت ارتکاب جرم و اعتیاد می روند. سردار”محمدیان” اظهار داشت: پیشگیری از جرم نباید در حد حرف و برنامه هایی که در جلسات اداری ارائه می شود باشد بلکه باید اقدامات عملی و موثری در این باره انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرم به طرح ها و برنامه هایی نیاز دارد که در تئوری خلاصه نشده و در محیط واقعی جامعه عملیاتی شوند و برای جامعه ملموس باشد.
سردار محمدیان افزود: بی شک روش های زیادی برای پیشگیری از جرایم در جامعه وجود دارد ولی یکی از مهم ترین آن ها ترغیب و تشویق عموم جامعه به ویژه نسل جوان به انجام ورزش های جمعی است.
این مقام مسئول ادامه داد: ورزش باعث تخلیه انرژی های منفی افراد شده و روح ، ذهن و جسم آن ها را سالم نگه می دارد.
وی توضیح داد: بی شک کسانی که روح و جسم سالمی دارند کمتر به سمت ارتکاب جرم کشیده می شوند.
این مسئول ابراز کرد: امروز گسترش اعتیاد در جوانان به یکی از دغدغه های مسئولان و والدین تبدیل شده است.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: اگر می خواهیم از گسترش اعتیاد در جامعه بکاهیم باید مقوله ورزش را در بین عموم جامعه همگانی کنیم .
سردار محمدیان در ادامه با اشاره به حمایت نیروی انتظامی از ورزش گفت: پلیس نیز علاوه بر اینکه برنامه های ویژه ورزشی و آمادگی جسمانی را در بین کارکنان خود در دستور کار دارد با توجه به مناسبت های مختلف نیز با اجرای برنامه های ورزشی مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی های خانوادگی و … در ترویج پویایی و نشاط بیشتر در جامعه گام برمی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.