پرستاری شغل مقدسی است

پایگاه خبری البرز ما-از پرستاران نمونه بیمارستان شریعتی تقدیر به عمل آمد. این مراسم با حضور امام جمعه ماهدشت ، تنی چند از اعضای شورای این شهر و کادر درمانی بیمارستان دکتر شریعتی ماهدشت برگزار شد. دکتر غلامرضا حمید رییس بیمارستان شریعتی در جمع کارکنان، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان گفت: در حال حاضر

کد خبر : 7661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 22:11
پرستاری شغل مقدسی است
  1. پایگاه خبری البرز ما-از پرستاران نمونه بیمارستان شریعتی تقدیر به عمل آمد.

این مراسم با حضور امام جمعه ماهدشت ، تنی چند از اعضای شورای این شهر و کادر درمانی بیمارستان دکتر شریعتی ماهدشت برگزار شد.
دکتر غلامرضا حمید رییس بیمارستان شریعتی در جمع کارکنان، پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان گفت: در حال حاضر بخش بهداشت و درمان با محدودیت های زیادی مواجه است و همه از مشکلات کادر درمانی آگاه و مطلع هستند، افرادی که در این بخش به مردم خدمات ارائه می دهند با ایثار و از خود گذشتگی در حال فعالیت هستند. وی خاطر نشان ساخت فعالیت پرستاران در محیط کار به مانند پرنده ای است که در یک محیط پرهیاهو بدون توجه به محیط در حال نگهداری از جوجه های خود است، پرستاران نیز با اینکه در یک محیط پر استرس در حال ارائه خدمات هستند به بیماران آرامش هدیه می کنند.
رییس بیمارستان شریعتی ماهدشت یادآور شد: قطعا همه اشراف داریم که شغل پرستاری از لحاظ اجتماعی جزو مشاغل پردرآمد محسوب نمی شود و آنچه یک فرد را در این حرفه نگه می دارد عشق و علاقه است، از این رو شغل پرستاری را باید جزء مشاغل مقدس محسوب نمود. وی افزود در طول  خدمتم  صحنه های زیادی از خود گذشتگی پرستاران  دیدم که به احساس مسوولیت آنها باید آفرین گفت. در همین بیمارستان شریعتی به چشم خود دیدم که پرستاری فرزندش بیمار بود و او با احساس مسوولیت در زمان شیفت کاری در حال خدمت به بیماران بود. به راستی چه دلیلی باعث می شود که یک پرستار آرامش درونی داشته باشد و این آرامش را به بیماران خود منتقل نماید.

بنده به نوبه خود تولد حضرت زینب کبری سلام الله علیها که بهانه ای است برای ارج نهادن به مقام پرستار به شما همکاران عزیزم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در این مراسم  پرستاران نمونه بیمارستان شریعتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.