سلیم نژاد:نامگذاری معابر به نام شهدا ترویج فرهنگ ایثار را به دنبال دارد

پایگاه خبری البرزما- یکصد و نوزدهمین جلسه کمیته نامگذاری معابر، خیابان ها و میادین شهری کرج در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد و ضمن آن، عناوین جدید معابر کرج معرفی و تصویب شد که تعداد کثیری از این معابر به نام شهدا مزین شوند.  جلسه مذکور با حضور اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون

کد خبر : 7601
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 - 11:57
سلیم نژاد:نامگذاری معابر به نام شهدا ترویج فرهنگ ایثار را به دنبال دارد

پایگاه خبری البرزما- یکصد و نوزدهمین جلسه کمیته نامگذاری معابر، خیابان ها و میادین شهری کرج در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد و ضمن آن، عناوین جدید معابر کرج معرفی و تصویب شد که تعداد کثیری از این معابر به نام شهدا مزین شوند.  جلسه مذکور با حضور اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، رحیم خستو عضو شورا، مهدی حاجی قاسمی رئیس کمیسیون عمران شورا و مدیر اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج در سالن جلسات شورای شهر کرج برگزار شد.
سلیم نژاد در این جلسه اظهار داشت: نامگذاری معابر بنام شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر نقش موثری داشته و تمام تلاشمان بر این است که نام شهدا، پرآوازه و همواره بر آسمان زندگی‌مان در سطح شهر و محله بدرخشد.
وی گفت: نامگذاری معابر به نام شهدا بدون شک در انتقال مفاهیم ارزشی و ترویج محیطی فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مهمی ایفا می نماید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.