مهلت دوبرابري بانک به مرغداران ضرر کرده البرز

پایگاه خبری البرزما- پس از ورود آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان به البرز، بسیاری از مرغداران مجبور به معدوم سازی مرغهای خود شدند. بانک کشاورزی نیز در راستای حمایت از این سرمایه گذاران، اقساط تسهیلاتی که مرغداران دريافت کرده بودند را یکسال به تعویق انداخت. مدیر شعب بانک کشاورزی البرز گفت: در همان ابتدا مقرر شد

کد خبر : 7406
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 13:02
مهلت دوبرابري بانک به مرغداران ضرر کرده البرز

پایگاه خبری البرزما- پس از ورود آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان به البرز، بسیاری از مرغداران مجبور به معدوم سازی مرغهای خود شدند.

بانک کشاورزی نیز در راستای حمایت از این سرمایه گذاران، اقساط تسهیلاتی که مرغداران دريافت کرده بودند را یکسال به تعویق انداخت.

مدیر شعب بانک کشاورزی البرز گفت: در همان ابتدا مقرر شد که این اقساط، شش ماه دریافت نگردد، ولی با بررسی کارشناسان بانکی و ارائه پیشنهاد به ستاد، بانکهای کشاورزی در سطح البرز تا یکسال اقساط وام های پرداخت شده را دریافت نخواهند کرد.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی البرز نیز با اشاره به خسارت ۲۵ میلیارد تومانی مرغداران البرزي گفت: کارهای مقدماتی برای جبران ضرر و زیان مرغداران انجام شده است و به محض تأمین اعتبار، مبالغ مشخص شده به حساب آنها واریز خواهد شد.

شریفی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با اداره بهداشت، سعی کردیم شرایط مرغ ریزی را هرچه سریعتر به حالت عادی بازگردانيم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.