اقدامات سازمان آرامستان ها درحفاظت از محیط زیست قابل تقدیر است

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج با اشاره به ساخت تصفیه خانه آب غسالخانه و استخر ذخیره آب در سازمان آرامستان های شهرداری کرج، اقدامات این سازمان برای حفاظت از محیط زیست را قابل تقدیر دانست. دکتر اصغر نصیری در بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری کرج، رضایت خود را از اقدامات انجام گرفته این سازمان

کد خبر : 7404
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 12:49
اقدامات سازمان آرامستان ها درحفاظت از محیط زیست قابل تقدیر است

پایگاه خبری البرزما- شهردار کرج با اشاره به ساخت تصفیه خانه آب غسالخانه و استخر ذخیره آب در سازمان آرامستان های شهرداری کرج، اقدامات این سازمان برای حفاظت از محیط زیست را قابل تقدیر دانست. دکتر اصغر نصیری در بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری کرج، رضایت خود را از اقدامات انجام گرفته این سازمان به ویژه در زمینه حفاظت از محیط زیست اعلام کرد.

وی، با بیان اینکه “فعالیت سازمان در ماه های اخیر با پیشرفت قابل توجهی روبرو بوده است.” اقدامات انجام گرفته برای ایجاد رفاه شهروندی را در این حوزه مثبت ارزیابی کرد.

شهردار گفت: توجه به رفاه و آرامش شهروندان و کسب رضایت آنان به ویژه در شرایط بحران، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

نصیری، خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان باید برای جلب رضایت شهروندان و تکریم جایگاه آنان همت گمارده و بکوشند در این زمینه پیشگام و موثر باشند.

شهردار کرج در ادامه به اقدام ارزشمند سازمان آرامستان ها در خصوص پیش بینی دفن اموات با هزینه های کم برای افراد کم بضاعت اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام امری خداپسندانه است که علاوه بر رضایت شهروندان رضایت خداوند را نیز به دنبال دارد.

نصیری، در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت و جایگاه شغل غسالان را مورد تاکید قرار داد و افزود: کار این افردا نوعی باقیات و صالحات است و تکریم آنها از وظایف مسئولان به شمار می آید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.