دریافت تسهیلات از کلیه شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز منوط به داشتن شناسه قضایی شد

پایگاه خبری البرزما- معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز خبر داد:  دریافت تسهیلات از بانک مهر اقتصاد شعب استان منوط به داشتن شناسه قضایی گردید. به پیشنهاد معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان البرز و با همکاری مدیریت شعب استان، دریافت تسهیلات از کلیه شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز، منوط

کد خبر : 7133
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 12:58
دریافت تسهیلات از کلیه شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز منوط به داشتن شناسه قضایی شد

پایگاه خبری البرزما- معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان البرز خبر داد:  دریافت تسهیلات از بانک مهر اقتصاد شعب استان منوط به داشتن شناسه قضایی گردید.

به پیشنهاد معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان البرز و با همکاری مدیریت شعب استان، دریافت تسهیلات از کلیه شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز، منوط به داشتن شناسه قضایی شد.

مهدی شمسی در این باره گفت: از اواسط آذرماه امسال کلیه دریافت کنندگان تسهیلات از بانک مهر اقتصاد اعم از ضامن و وام گیرنده، جهت دریافت شناسه قضایی به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی راهنمایی می شوند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان البرز با بیان مزایای طرح ابلاغ الکترونیک، اظهار داشت: از این پس اظهارنامه و سایر اوراق قضایی مربوط به بانک و مشتریان آن به صورت الکترونیکی و بلافاصله پس از صدور، در سامانه ابلاغ الکترونیک (eblagh.adliran.ir) قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشتریان در این راستا می توانند پس از دریافت شناسه قضایی از دفاتر خدمات الکترونیک با مراجعه به سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی خود را دریافت کنند و بدین ترتیب کلیه مشکلات ابلاغ اوراق به شیوه سنتی از قبیل تاخیر در ابلاغ یا نرسیدن اوراق به دست مشتری مرتفع شده و مانع از اطاله دادرسی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.