بحث درباره سلامت عقلی ترامپ بالا گرفت

پایگاه خبری البرزما- بحث درباره سلامت روانی و عقلی ترامپ به موضوع اصلی در محافل سیاسی و رسانه ای آمریکا تبدیل شده است. منتقدان ترامپ که طیف وسیعی را در آمریکا در بر می گیرند، معتقدند رئیس جمهور کشورشان تعادل روحی و روانی ندارد و فاقد صلاحیت فرماندهی کل نیروهای مسلح است. برخی از روانشناسان هم

کد خبر : 7099
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1396 - 10:23
بحث درباره سلامت عقلی ترامپ بالا گرفت

پایگاه خبری البرزما- بحث درباره سلامت روانی و عقلی ترامپ به موضوع اصلی در محافل سیاسی و رسانه ای آمریکا تبدیل شده است. منتقدان ترامپ که طیف وسیعی را در آمریکا در بر می گیرند، معتقدند رئیس جمهور کشورشان تعادل روحی و روانی ندارد و فاقد صلاحیت فرماندهی کل نیروهای مسلح است. برخی از روانشناسان هم معتقدند ترامپ از اختلالات شدید خودشیفتگی رنج می برد . حتی منتقدان ، نحوه واکنش ترامپ به موضوع سلامت روانش را بچه گانه و نشانه ای از عدم تعادل روحی وی توصیف کرده اند.
یک روز پس از چاپ کتاب جنجالی ” آتش و خشم : درون کاخ سفید” که در آن مایکل ولف ، رفتارهای ترامپ را بچه گانه خواند ، رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد یک نابغه است . ترامپ در توئیئی نوشت : من از یک تاجر موفق به یک مجری‌ معروف تلویزیونی تبدیل و سرانجام به ریاست جمهوری آمریکا رسیدم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.