در پی تاکید شهردار کرج؛مطالبات شهروندان نوروز آباد و شیخ آباد محقق شد

پایگاه خبری البرزما- ساماندهی فاضلاب شهری، بهره برداری از پل زیرگذر در مسیر شیخ آباد و نوروزآباد همچنین امحاء حیوانات موذی از جمله خواسته های شهروندان منطقه 2 در دیدار با دکتر اصغر نصیری شهردار کرج بود که تا کنون اقدامات چشمگیری در این زمینه محقق شده است و نشان از وصول مطالبات به حق

کد خبر : 7057
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1396 - 12:51
در پی تاکید شهردار کرج؛مطالبات شهروندان نوروز آباد و شیخ آباد محقق شد

پایگاه خبری البرزما- ساماندهی فاضلاب شهری، بهره برداری از پل زیرگذر در مسیر شیخ آباد و نوروزآباد همچنین امحاء حیوانات موذی از جمله خواسته های شهروندان منطقه 2 در دیدار با دکتر اصغر نصیری شهردار کرج بود که تا کنون اقدامات چشمگیری در این زمینه محقق شده است و نشان از وصول مطالبات به حق مردمی دارد.  نبود فاضلاب شهری، یکی از معضلات اساسی اهالی محله نوروز آباد منطقه 2 شهرداری کرج بود که در تابستان بوی نامطبوع و منظر ناخوشایند حاصل از رها شدن فاضلاب خانگی در کوچه ها و معابر، ساکنان را آزار می داد.

این معضل جدی پس از ملاقات مردمی دکتر اصغر نصیری شهردار این کلانشهر با اهالی نوروز آباد در دستور کار مسئولان منطقه قرار گرفت و طی برگزاری جلسه ای با حضور مدیران آبفای استان البرز اقدامات و راهکارهای لازم در این راستا مورد بررسی قرار گرفت تا هر چه زودتر اجرایی شود.

بهره برداری از پل زیرگذر شیخ آباد و نوروزآباد، همچنین ساخت پل عابر پیاده در جاده محمدشهر و نوروزآباد از دیگر خواسته های جدی ساکنان این محدوده از شهر بود که پس از برگزاری ملاقات مردمی، مقرر شد تا پایان سال جاری توسط معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج محقق شود.

برای انجام عملیات احداث زیرگذر شیخ آباد در منطقه 2 شهری، جلساتی با حضور نمایندگان شهرداری کرج و مسئولان شرکت راه آهن برگزار شد و در رابطه با مکان یابی این طرح عمرانی تصمیماتی اتخاذ گردید.

از دیگر موارد مطرح شده توسط اهالی، اتصال بلوار سراج به جاده محمد شهر، احداث پارک شیخ آباد و مرتفع ساختن معضل آلودگی به سبب وجود کارخانه فرش در این محدوده بود که برطرف ساختن آنها به شکل منطقی در دستور کار منطقه 2 شهرداری کرج قرار گرفت.

پیاده روسازی و بهسازی جداول، ساماندهی انهار بلوار سراج و جاده محمد شهر، لایروبی کانال شیخ آباد و نوروز آباد، نرده گذاری در حریم راه آهن از دیگر مطالباتی بود که در ملاقات مردمی شهردار کرج با اهالی این محلات مورد تاکید دکتر نصیری قرار گرفت و اکنون توسط منطقه در حال اقدام و پیگیری است.

امحاء حیوانات موذی (موش)، جمع آوری سگ های ولگرد و افزایش سطل های زباله پس از ملاقات مردمی شهردار کرج با اهالی محلات نوروز آباد و شیخ آباد با جدیت هر چه تمام توسط منطقه 2 در دستور کار قرار گرفت و اکنون رضایتمندی شهروندان، نشان از عملکرد مطلوب در این زمینه دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.