بانک‌ها به کمک مردم بشتابند

پایگاه خبری البرزما- نماینده عالی دولت در استان البرز بر نقش سازمان تامین اجتماعی، دارایی و امور مالیات در تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: نباید عملکرد به گونه‌ای باشد که مشکلات در بخش‌های مختلف انباشته شود، بانک‌ها در شرایط فعلی باید به کمک مردم بشتابند. محمدعلی نجفی در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی

کد خبر : 7033
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 - 13:04
بانک‌ها به کمک مردم بشتابند

پایگاه خبری البرزما- نماینده عالی دولت در استان البرز بر نقش سازمان تامین اجتماعی، دارایی و امور مالیات در تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: نباید عملکرد به گونه‌ای باشد که مشکلات در بخش‌های مختلف انباشته شود، بانک‌ها در شرایط فعلی باید به کمک مردم بشتابند. محمدعلی نجفی در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استانداری البرز برگزار شد گفت: پیگیری امور مردم در ادارات و سازمان‌های استان باید تسهیل شود.
نجفی افزود: در همین راستا باید مسائل مزاحم در امور ارباب رجوعان نیز شناسایی شود تا در سازمان‌های البرز و شهرهای استان ترافیک اداری ایجاد نشود.
وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع باید اهتمامی ویژه وجود داشته باشد؛ زیرا عدم پاسخگویی صحیح ادارات و سازمان‌ها سردرگمی مردم را به دنبال دارد.
نماینده عالی دولت در استان البرز بر نقش سازمان تامین اجتماعی، دارایی و امور مالیات در تولید و اشتغال تاکید کرد و گفت: نباید عملکرد به گونه‌ای باشد که مشکلات در بخش‌های مختلف انباشته شود، بانک‌ها در شرایط فعلی باید به کمک مردم بشتابند.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت بخش تعاونی و لزوم تقویت آن به اهمیت اتاق بازرگانی البرز نیز اشاره و اعلام کرد: کلید تجارت در اتاق بازرگانی است بنابراین این بخش باید در اشتغال پیشتاز باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.