انتظارات بودجه ای فراتر از درآمد دولت غیرمنطقی است

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت برمبنای نظام درآمدی خود بودجه را تنظیم می کند و انتظارات بیش از این از دولت غیرمنطقی است.محمد جواد کولیوند افزود: امروز شاهد آن هستیم که برخی از دستگاه های اجرایی فشارهایی را به دولت وارد می کنند که غیرمنصفانه

کد خبر : 6670
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 14:25
انتظارات بودجه ای فراتر از درآمد دولت غیرمنطقی است

پایگاه خبری البرزما- رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت برمبنای نظام درآمدی خود بودجه را تنظیم می کند و انتظارات بیش از این از دولت غیرمنطقی است.محمد جواد کولیوند افزود: امروز شاهد آن هستیم که برخی از دستگاه های اجرایی فشارهایی را به دولت وارد می کنند که غیرمنصفانه است.
وی ادامه داد: هیچ دلیل منطقی نیست که برای دستگاهی که پروژه ندارد، بودجه ارائه شود.
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس همچنین گفت: با شرایط فعلی دستگاه های اجرایی باید مدیریت لازم را داشته باشند و با ارزیابی وضعیت خود از دولت طلب بودجه کنند.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس واگذاری برخی از اختیارات واعتبارات به استان ها را یکی از نکات مثبت بودجه 97 دانست و گفت: در بودجه97 توجه خاصی به بودجه عملیاتی، تخصیص اعتبارات عمرانی، عدم تخصیص نقدینگی در استان ها شده است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استان البرز آمادگی دارند تا اگر قوانینی در حوزه های مختلف نیاز است پیگیری و تصویب کنند.
وی خاطرنشان کرد: تلاش نمایندگان همکاری است و طرح ها را با مرکز پژوهش های مجلس مورد پیگیری قرار می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.