طرح زوج و فرد از ابتدای بهمن در کرج اجرا می‌شود

پایگاه خبری البرزما- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه سال جاری خبر داد. احمد افضلی با اعلام این خبر گفت: مطالعات فاز اول سامانه اتوبوس‌های تندرو شهری نیز آغاز شده است. وی با بیان اینکه مطالعات بی.آر.تی از طرح‌های اولویت دار معاونت حمل و

کد خبر : 6667
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 14:14
طرح زوج و فرد از ابتدای بهمن در کرج اجرا می‌شود

پایگاه خبری البرزما- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از اجرای طرح زوج و فرد از اول بهمن ماه سال جاری خبر داد. احمد افضلی با اعلام این خبر گفت: مطالعات فاز اول سامانه اتوبوس‌های تندرو شهری نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مطالعات بی.آر.تی از طرح‌های اولویت دار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج است، گفت: مطالعات ترافیکی در میدان شهید سلطانی_میدان حصارک و میدان شهید بهشتی در سه فاز ۱، ۲، ۳ انجام شده است.

افضلی با بیان اینکه ۲۳ ایستگاه از پایانه شهید سلطانی تا پایانه شهید بهشتی پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: ۹۰ پل عابر پیاده در این مسیر مورد نیاز است.

معاون حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر اینکه هوشمند سازی مرکز کنترل ترافیک به صورت سامانه sms در حال انجام است بیان کرد: ۵۹ دوربین پلاک خوان در سطح محدوده‌ها در حال اجرا می باشد.

افضلی به خرید و بهره برداری ۴۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری اشاره و تصریح کرد:سه خودرو پیش بینی شده است که مستقیم کار جریمه را انجام می‌دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.