سلیم نژاد:محله محوری اولویت شورای کرج است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه محله محوری اولویت شورای پنجم است، گفت: مشارکت بانوان در دومین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج، حائز اهمیت و قابل تقدیر بود. اکبر سلیم نژاد در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن محلات کرج با بیان اینکه توجه به محلات

کد خبر : 6634
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 14:21
سلیم نژاد:محله محوری اولویت شورای کرج است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با اشاره به اینکه محله محوری اولویت شورای پنجم است، گفت: مشارکت بانوان در دومین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج، حائز اهمیت و قابل تقدیر بود. اکبر سلیم نژاد در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن محلات کرج با بیان اینکه توجه به محلات و محله محوری از جمله اولویت های شورای شهر کرج در این دوره به شمار می آید، اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج با این هدف و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در محله های مختلف برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک محلات محور انسجام کانون های قرآن و معارف اسلامی محلات هستند، افزود: این دوره از مسابقات با استقبال چشمگیر شهروندان کرجی مواجه شد به گونه ای که شاهد حضور بیش از ۲ هزار شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرآن کریم بودیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، تقدیر از ۳۰۰ شرکت کننده برتر و منتخب در این دوره از مسابقات قرآنی محله محور را از جمله اقدامات انجام گرفته برشمرد و یادآور شد: مشارکت بانوان در دومین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج، حائز اهمیت و قابل تقدیر بود.

سلیم نژاد، توسعه اقدامات در حوزه قرآن، بخش فرهنگی و هنری را الزامی دانست و توجه به این نکات را از جمله برنامه های اولویت دار در شورای شهر کرج عنوان کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در ابعاد مختلف نکته حائز اهمیت است که باید مد نطر تمامی دستگاه های مسئول قرار گیرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.