روسیه حق دارد به تهدیدهای آمریکا و اروپا پاسخ دهد

پایگاه خبری البرزما- نشست مقامات وزارت دفاع روسیه با حضور “ولادیمیر پوتین برگزار شد که در جریان آن ژنرال “سرگئی شایگو” وزیر دفاع روسیه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سال 2017 به رئیس جمهور ارائه داد.پوتین در نشست شورای فرماندهی وزارت دفاع روسیه گفت: انرژی هسته ای روسیه به اندازه ای است که قدرت

کد خبر : 6566
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 9:41
روسیه حق دارد به تهدیدهای آمریکا و اروپا پاسخ دهد

پایگاه خبری البرزما- نشست مقامات وزارت دفاع روسیه با حضور “ولادیمیر پوتین برگزار شد که در جریان آن ژنرال “سرگئی شایگو” وزیر دفاع روسیه گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سال 2017 به رئیس جمهور ارائه داد.پوتین در نشست شورای فرماندهی وزارت دفاع روسیه گفت: انرژی هسته ای روسیه به اندازه ای است که قدرت بازدارندگی راهبردی خوبی برای روسیه دارد.

او تاکید کرد: نیروهای نظامی روسیه در عملیات نابودسازی گروههای تروریستی در سوریه، «عالی» عمل کردند.
وی گفت: «اقدامات ارتش و ناوگان دریایی روسیه در سوریه را فقط می توان “عالی” ارزیابی کرد. همه می دانند که این مبارزه تنها علیه یک گروه تروریستی نبود. تروریستها ارتشی کاملا آموزش دیده، مجهز به تسلیحات نظامی و بسیار متمرکز داشتند که کشور ما و همه جهان را در معرض تهدید قرار داده بود. و ما همواره یاد رفقیان نظامی خود که نتوانستند به وطن بازگردند و در راه دفاع از روسیه و مردم آن جان خود را فدا کردند را گرامی خواهیم داشت.»

به گفته وی، در سایه اقدامات نظامی روسیه در سوریه بود که اکنون راه برای حل و فصل سیاسی این مناقشه فراهم شده است.

وزیر دفاع روسیه نیز برای نخستین بار تعداد نیروهای نظامی شرکت کننده در عملیات نظامی-هوایی این کشور در سوریه را فاش کرده و گفت: بیش از 48 هزار نیرو در سوریه مشارکت داشته اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.