نماینده مجلس : مهاجرت ها توازن زیرساخت ها را در البرز برهم زده است

پایگاه خبری البرزما – نماینده مردم شهرستان های کرج ، اشتهارد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرت های بی رویه توازن زیر ساخت ها و برآورد واقعی نیازها را در استان البرز برهم زده است. محمد جواد کولیوند در مراسم معرفی فرماندار جدید کرج افزود: مهاجرت ها منجر به توسعه نامتوازن استان شده و

کد خبر : 6499
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 - 9:27
نماینده مجلس : مهاجرت ها توازن زیرساخت ها را در البرز برهم زده است

پایگاه خبری البرزما – نماینده مردم شهرستان های کرج ، اشتهارد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرت های بی رویه توازن زیر ساخت ها و برآورد واقعی نیازها را در استان البرز برهم زده است. محمد جواد کولیوند در مراسم معرفی فرماندار جدید کرج افزود: مهاجرت ها منجر به توسعه نامتوازن استان شده و این امر در شرایطی رخ داد که زیرساخت های موجود آمادگی پذیرش چنین امری را نداشت.
وی با اشاره به لزوم افزایش و تقویت بسترهای اشتغال گفت: چنین موضوعات مهمی که استان را درگیر کرده نیازمند این است که افراد با فکرهای مختلف در مسئولیت های گوناگون به یک هدف متمرکز باشند.
وی افزود: مسئولان باید اشراف کافی به مسائل و معضلات استان داشته باشند تا بتوانند متناسب با آن تصمیم گیری و تصمیم سازی کنند.
کولیوند بیان کرد: در طول 38 ساله انقلاب عوامل بسیاری در توسعه این استان دخیل بوده است.
این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات بخش آسارا گفت: در این رابطه مردم مشکلات فراوانی در بحث گازرسانی دارند که زندگی آنها را مختل کرده بنابراین توجه ویژه به این امر ضرورت دارد‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.