طاهرنژاد:وظيفه بنياد پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

پایگاه خبری البرزما-  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دهه فجر را بهترين فرصت براي فرهنگ‎سازي و ترويج روحيه ايثارگري و شهادت در جامعه دانسته و گفت : وظيفه بنياد پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است . جلسه بررسی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله سید

کد خبر : 6495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 13:49
طاهرنژاد:وظيفه بنياد پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

پایگاه خبری البرزما-  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دهه فجر را بهترين فرصت براي فرهنگ‎سازي و ترويج روحيه ايثارگري و شهادت در جامعه دانسته و گفت : وظيفه بنياد پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است . جلسه بررسی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه شهر کرج ، ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، مسئولین و مدیران کل استان و کلان‌شهر کرج، در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، برگزار و موضوعات مربوط موردبررسی قرار گرفت .
آیت‌الله حسینی همدانی در بخشی از سخنان خود در این جلسه بیان داشت : انقلاب اسلامی پدیده‌ای کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که حتی بعضی از خود تئوریسین‌های انقلاب نیز گمان نمی‌کردند که چنین سریع و باقوت، به پیروزی برسد.
امام‌جمعه کرج بابیان اینکه امام (ره)، کلید این پیروزی را اراده‌ی پروردگار متعال بر نابودی طاغوت و برپایی حاکمیت دینی در جامعه معرفی کردند، گفت: متفکران غربی چون “فرد هالیدی” در کتاب‌هایشان عنوان می‌کنند که باورکردنی نیست ملتی با تظاهرات نرم و بدون درگیری، یک حکومت طاغوتی تا بن دندان مسلح را از میان بردارد و به نقش بنیادی “مذهب” در این انقلاب، معترف‌اند.
وی همین روحیه دینی را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی دانسته و اظهار داشت: سال‌ها دشمنی با این انقلاب، با استفاده از ابزار گسترده‌ی تحریم، شورش‌های مسلحانه تحت عنوان قومیت‌ها، کودتا، ترور گسترده مردم و مقامات کشور، جنگ تحمیلی، انقلاب رنگی و فتنه‌های ۷۸ و ۸۸، همه و همه در مقابل این روحیه شکست خوردند و امروز تلاش دشمن بر تضعیف همین نگرش معطوف شده است.
آیت‌الله حسینی همدانی اظهار داشت: اگر روحیه‌ی انقلابی در مدیران کشور کمرنگ شده یا از بین برود، انقلاب را به شکست می‌کشاند و می‌بینید که در سال‌های اخیر نیز تلاش می‌شود تا در فضای انتخابات، افرادی به کرسی‌ها دست یابند که این روحیه را ندارند.
وی حضور درصحنه و اتحاد مردم را عامل دیگر ماندگار انقلاب دانسته و خاطرنشان ساخت: دشمنان به‌خوبی این مطلب را دریافته‌اند و تلاش می‌کنند دائماً یاس و ناامیدی را به جامعه القا کرده و القا کنند مردم ناامید هستند.

ابراهیم طاهرنژاد نیز ایام‌الله دهه فجر را بهترين فرصت براي فرهنگ‎سازي و ترويج روحيه ايثارگري و شهادت در جامعه دانسته و گفت : وظيفه بنياد پاسداری از خون شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .
وی افزود : شهدای انقلاب اسلامی دين بزرگي بر گردن جامعه و میهن اسلامی دارند باید بتوانیم در جهت پاسداری از خون شهدا و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به آرمان‌های امام راحل و انقلاب لبیک گفته و گام‌های مؤثری در جهت اجراي برنامه‌های دهه فجر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برداریم .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان‌بر لزوم مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و مردم‌نهاد در برپایی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه انقلاب اسلامی تأکید و خاطرنشان ساخت : دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود باید تلاش کنیم تا این دستاورد عظیم که با مقاومت ملتی غیور و ولایت مدار حاصل‌شده ادامه پیداکرده و به نسل آینده انتقال پیدا کند .

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.