گلزنی جهانبخش و رضایی

پایگاه خبری البرزما- برد بارسلونا و منچستریونایتد ، باخت میلان و گلزنی جهانبخش و رضایی ، مهم ترین اتفاقات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود.در ادامه هفته شانزدهم لیگای اسپانیا ، بارسلونا با چهار گل لاکرونیا را در هم کوبید و با 42 امتیاز ، صدرنشینی خود را تثبیت کرد. پائولینیو و لوئیس سوارز هرکدام

کد خبر : 6367
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 11:54
گلزنی جهانبخش و رضایی

پایگاه خبری البرزما- برد بارسلونا و منچستریونایتد ، باخت میلان و گلزنی جهانبخش و رضایی ، مهم ترین اتفاقات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود.در ادامه هفته شانزدهم لیگای اسپانیا ، بارسلونا با چهار گل لاکرونیا را در هم کوبید و با 42 امتیاز ، صدرنشینی خود را تثبیت کرد. پائولینیو و لوئیس سوارز هرکدام دوبار در این بازی گلزنی کردند ، ضمن اینکه لیونل مسی یک پنالتی بارسا را هدر داد .
در دیگر بازیهای دیشب ، خیرونا 1 به صفر مقابل ختافه به برتری رسید ، سلتاویگو با یک گل مغلوب ویارئال شد و لاس پالماس و اسپانیول 2-2 مساوی شدند ، دیدار لگانس و رئال‌مادرید هم به زمان دیگری موکول شد . در همین چارچوب ، امشب مالاگا میزبان بتیس است.
هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با 2 بازی پیگیری شد که منچستریونایتد 2 به 1 در زمین وست برومویچ به پیروزی رسید و لیورپول هم با 4 گل میزبانش بورنموث را درهم کوبید . امشب اورتون و سوانزی ، آخرین بازی هفته را برگزار می کنند.
در ادامه هفته هفدهم سری آ ایتالیا، دیشب یوونتوس با 3 گل بولونیا را مغلوب کرد ، ورونا با 3 گل میلان را از پیش رو برداشت، ساسولو یک صفر سامپدوریا را برد ، بازی آتالانتا با لاتسیو 3 – 3 و فیورنتینا با جنوا بدون گل مساوی خاتمه یافت ، کروتونه با یک گل بر کیه وو غلبه کرد و بنه ونتو 1 به 2 مغلوب اسپال شد.
در شب پایانی هفته هفدهم بوندس لیگای آلمان ، هانوفر و لورکوزن به تساوی پرگل 4 – 4 رسیدند و لایپزیگ 2 به 3 مقابل هرتابرلین شکست خورد.
در مهمترین بازی هفته هفدهم لیگ هلند ، تیم آلکمار 1 به 2 مغلوب آژاکس شد و با یک پله نزول ، پایین تر از آژاکس در رده سوم جدول ایستاد . گل آلکمار را علیرضا جهانبخش – ملی پوش ایرانی این تیم به ثمر رساند تا در رقابتهای این فصل 7 گله شود.
و … در چارچوب هفته نوزدهم لیگ بلژیک ، تیم شارلوا مقابل خنک به تساوی 1 – 1 رسید که تک گل شارلوا را کاوه رضایی وارد دروازه حریف کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.