تشییع با شکوه پیکر پاک سرباز فداکار درکرج

پایگاه خبری البرزما – پیکر پاک شهید پویا اشکانی سربازفداکار نیروی انتظامی بر روی دستان مردم شهید پرور استان البرز تشییع و در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد.شهید اشکانی ماه گذشته که برای نجات یک خانواده گرفتار در آتش اقدام کرده بود، پس از حدود 40 روز درد و رنج

کد خبر : 6316
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - 11:33
تشییع با شکوه پیکر پاک سرباز فداکار درکرج

پایگاه خبری البرزما – پیکر پاک شهید پویا اشکانی سربازفداکار نیروی انتظامی بر روی دستان مردم شهید پرور استان البرز تشییع و در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد.شهید اشکانی ماه گذشته که برای نجات یک خانواده گرفتار در آتش اقدام کرده بود، پس از حدود 40 روز درد و رنج ناشی از مصدومیت سوختگی چهارشنبه هفته گذشته به درجه رفیع شهادت رسید.
در آبان ماه، فرد معتادی به علت مصرف مواد مخدر منزل خود را در منطقه کمالشهر کرج به آتش کشید که خانواده این فرد درمیان دود و آتش گرفتار شدند.
پرسنل انتظامی پس از کسب اطلاع بلافاصله به محل حادثه شتافتند که 3 تن از آنان از جمله سرباز وظیفه شهید پویا اشکانی حین امدادرسانی دچار سوختگی شدند.
پیکر پاک این شهید والامقام صبح امروز از میدان شهدا تا مقابل آستان مقدس امامزاده حسن (ع) کرج با حضور پرشور مردم و مسئولان استان البرزتشییع شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.