تولید دو خودرو جدید با حضور رئیس مجلس

پایگاه خبری البرزما- توليد دو محصول دنا پلاس توربو و 207 صندوق دار اتوماتيك با حضور رئيس مجلس در ايران خودرو آغاز شد. لاريجاني علاوه بر افتتاح خط توليد اين دو محصول ايران خودرو از بخش هاي مختلف توليد و مركز طراحي و توسعه محصولات جديد اين گروه صنعتي بازديد كرد و در جريان آخرين فعاليت

کد خبر : 6264
تاریخ انتشار : شنبه 25 آذر 1396 - 11:17
تولید دو خودرو جدید با حضور رئیس مجلس

پایگاه خبری البرزما- توليد دو محصول دنا پلاس توربو و 207 صندوق دار اتوماتيك با حضور رئيس مجلس در ايران خودرو آغاز شد. لاريجاني علاوه بر افتتاح خط توليد اين دو محصول ايران خودرو از بخش هاي مختلف توليد و مركز طراحي و توسعه محصولات جديد اين گروه صنعتي بازديد كرد و در جريان آخرين فعاليت ها و دستاوردهاي ايران خودرو قرار گرفت.
دنا پلاس توربو مجهز به فناوري توربو است كه اين سيستم باعث افزايش گشتاور و قدرت با حفظ نسبي مصرف سوخت مي شود و نتيجه آن سرعت و عملكرد مناسب خودرو در جاده است.
همچنين محصول 207 صندوق دار اتوماتيك بر اساس تمايل مشتريان ايراني به خريد خودروهاي صندوق دار و گيربكس اتوماتيك بدون اتكا به پژو؛ به عنوان يك خودرو خانواده طراحي شده است تا گامي جديد در افزايش رضايت مشتريان و حفظ سهم بازار برداشته شود.
در مراسم آغاز توليد اين دو خودرو جديد همچنين، وزير صنعت، معدن و تجارت، رئيس و اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس و جمعي از مديران وزارت صنعت، مديران عامل و مديران گروه صنعتي ايران خودرو حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.