موگرینی: تعامل با ایران به نفع خاورمیانه

پایگاه خبری البرزما- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافق با ایران، ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای این کشور را تضمین می کند و این برای امنیت جمعی ما در اتحادیه اروپا، در منطقه و فراتر از آن، حیاتی است.موگرینی در آستانه، نشست کمیسیون مشترک برجام با دفاع از توافق هسته ای با ایران،

کد خبر : 6165
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 11:43
موگرینی: تعامل با ایران به نفع خاورمیانه

پایگاه خبری البرزما- مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافق با ایران، ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای این کشور را تضمین می کند و این برای امنیت جمعی ما در اتحادیه اروپا، در منطقه و فراتر از آن، حیاتی است.موگرینی در آستانه، نشست کمیسیون مشترک برجام با دفاع از توافق هسته ای با ایران، تعامل با ایران را به نفع کل منطقه خاورمیانه دانست.
موگرینی در پارلمان اروپا گفت: اطمینان دارم آمریکا نیز به اجرای کامل برجام متعهد خواهد بود و این پیام را از وزیر خارجه آمریکا دریافت کردیم.
موگرینی افزود: توافق با ایران، ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای این کشور را تضمین می کند و این برای امنیت جمعی ما در اتحادیه اروپا، در منطقه و فراتر از آن، حیاتی است.
قرار است دهمین نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور همه اعضا امروز در هتل کوبورگ شهر وین اتریش برگزار شود.
عراقچی معاون وزیر خارجه ایران و هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ریاست این نشست را برعهده خواهند داشت.
به گفته رئیس هیئت ایران در کمیسیون برجام در این نشست، همچون نشستهای قبلی، موارد بدعهدی و نقض برجام ازجانب آمریکایی‌ها، یادآوری، و بر پایبندی همه طرفها به تمام بندهای برجام، تاکید خواهد شد.
عراقچی باردیگر، بر قابل مذاکره نبودن توانمندی های دفاعی کشورمان هم تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.