استاندار:هنرمندان برای پیشگیری از اعتیاد پای کار بیایند

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز با اشاره به اثرگذاری برنامه های فرهنگی هنری د ر پیشگیری و کنترل اعتیاد و آسیب های اجتماعی گفت: هنرمندان کشور برای زدودن آلودگی اعتیاد و پیشگیری از آن در جامعه ، پای کار بیایند. محمد علی نجفی در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد که در دانشگاه محیط زیست

کد خبر : 6128
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 13:44

پایگاه خبری البرزما – استاندار البرز با اشاره به اثرگذاری برنامه های فرهنگی هنری د ر پیشگیری و کنترل اعتیاد و آسیب های اجتماعی گفت: هنرمندان کشور برای زدودن آلودگی اعتیاد و پیشگیری از آن در جامعه ، پای کار بیایند.

محمد علی نجفی در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد که در دانشگاه محیط زیست در فردیس برگزار شد، افزود: برای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی به حضور موثر هنرمندان و جامعه دانشگاهی بیش از پیش نیاز است.
استاندار البرز با بیان اینکه استفاده از برخورد فیزیکی با پدیده قاچاق مواد مخدر و اعتیاد کافی نیست ، گفت: برای تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی اجتماعی باید از ظرفیت های هنری و دانشگاهی استفاده کرد.
وی با معرفی محیط دانشگاه محیط زیست به عنوان نخستین دانشگاه پاک کشوراظهار داشت: امروز دیگر برخوردهای امنیتی پاسخگوی شیوع مواد مخدر نیست باید از بستر امور فرهنگی به ریشه کنی این بلای خانمان سوز برآمد.
استاندار البرز گفت: هنرمندان با جاذبه های هنری که دارند می توانند پیام رسانان و سفیران اصلی پیشگیری از اعتیاد باشند.
دراین مراسم جمعی از هنرمندان به عنوان سفیران پیشگیری از اعتیاد مامور شدند تا رسالت امر پیشگیری را در این حوزه ایفا کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.