جذب 40 سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز

پایگاه خبری البرزما -مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: با جذب 40 سرمایه گذار در منطقه از ابتدای سال جاری، شاهد رشد 10 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل دراین منطقه اقتصادی هستیم. سعید زرندی در آئین تکریم و معارفه رئیس پلیس فرودگاه پیام افزود: نگاه ما به فرودگاه پیام نگاه به

کد خبر : 6102
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 14:31
جذب 40 سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز

پایگاه خبری البرزما -مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: با جذب 40 سرمایه گذار در منطقه از ابتدای سال جاری، شاهد رشد 10 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل دراین منطقه اقتصادی هستیم.

سعید زرندی در آئین تکریم و معارفه رئیس پلیس فرودگاه پیام افزود: نگاه ما به فرودگاه پیام نگاه به یک فرصت استثنایی برای رونق و توسعه منطقه است اما با توجه به اینکه پیام زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است ، تمرکز ما بر حوزه ICT کشور است و باید امور مربوط به فرودگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
وی اضافه کرد: شرکت پیام علاوه بر داشتن فرودگاه که باید تحت قوانین سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها فعالیت کند، دارای 3 هزار و 600 هکتار منطقه ویژه اقتصادی که تابع قوانین مناطق ویژه و آزاد اقتصادی کشور است .
زرندی گفت: این تنوع ماموریت ها ، نیازمند تغییر ساختار پیام و ایجاد یک هولدینگ بزرگ برای مدیریت صحیح همه اهداف و ماموریت ها است.
وی در ادامه به حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ICT اشاره و افزود : استراتژی مجموعه پیام نسبت به آینده، جذب سرمایه گذاری در حوزه ICT و صنایع مرتبط است و در همین خصوص مشوق های حمایتی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام به برنامه های بیست گانه توسعه ای شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام اشاره و اظهار داشت: یکی از اصلی ترین برنامه هایی که در قالب این برنامه ها به صورت هدفمند و جدی پیگیری می شود تدوین طرح جامع شرکت خدمات هوایی پیام می باشد که بر اساس آن چشم انداز 20 ساله مجموعه پیام ترسیم شده است.
زرندی ادامه داد: بر مبنای طرح جامع تدوین شده اگر بخواهیم مجموعه پیام را به یک موقعیت مطلوب در کشور برسانیم باید در یک بازه 10 ساله 6 میلیارد دلار سرمایه جذب کنیم و این امر با تسهیل شرایط برای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی امکان پذیر است.
در این مراسم ضمن تقدیر از سرهنگ مظفری فرمانده سابق پلیس فرودگاه پیام، سرگرد یکانلو به عنوان فرمانده جدید پلیس فرودگاه پیام منصوب شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.