افشاگری شهردار کرج؛ زیر بار حرف زور شورا نمی‌روم

پایگاه خبری البرزما-  اصغر نصیری در بیست و نهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به نطق پیش از دستور رحیم خستو و عباس زارع در خصوص انتصابات شهردار در این نهاد عمومی که در جلسه قبل بیان شده بود گفت: بنده برای جایگاه حقوقی شورای شهر کرج احترام قائل هستم اما جایی که سخنان

کد خبر : 6096
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 11:24
افشاگری شهردار کرج؛ زیر بار حرف زور شورا نمی‌روم

پایگاه خبری البرزما-  اصغر نصیری در بیست و نهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به نطق پیش از دستور رحیم خستو و عباس زارع در خصوص انتصابات شهردار در این نهاد عمومی که در جلسه قبل بیان شده بود گفت: بنده برای جایگاه حقوقی شورای شهر کرج احترام قائل هستم اما جایی که سخنان از انصاف و اعتدال به گزافه‌گویی برسد باید به آن پاسخ داد.نصیری با بیان اینکه برخی سناریوهای مختلفی را در شورای شهر دنبال می‌کنند افزود: من زیر بار هر چیزی نمی‌روم، وقتتان را صرف این موضوعات نکنید؛ اصول بنده خط قرمز من است بنابراین دنبال این نباشید که با روش‌ها و سناریوهای مختلف افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهید.
وی با اشاره به تعبیر یکی از اعضای شورا از انتصابات شهردار در شهرداری تحت عنوان مدیران اتوبوسی و مترویی اعلام کرد: یکی از اعضای شورای شهر تلاش داشت برادر خود را به سازمان پسماند کرج بیاورد و مسئول ستاد انتخابات خود را نیز در جایگاه روابط عمومی شهرداری قرار دهند، بنده چنین چیزی را قبول نخواهم کرد.
شهردار کرج افزود: این از شایسته‌سالاری به دور است ، بنده به شایسته‌سالاری اعتقاد تمام دارم و این طور نیست که با جار و جنجال تحت تاثیر قرار گیرم.
نصیری ادامه داد: اصول من خط قرمز من است و خارج از این اصول عمل نخواهم کرد بنده با التماس نیامده‌ام و تا زمانی که بتوانم در این چهارچوب کار کنم در خدمت کرج هستم.
وی با بیان اینکه بنده چهارنفر را با تایید شورای شهر منصوب کرده‌ام، گفت: شما حق دخالت در انتصابات را ندارید.
نصیری در ادامه با اشاره به استخدام سه هزار و 60 نفر در سازمان فضای سبز و چهارهزار و 486 نفر از طریق پیمانکار ظرف دروه گذشته در شهرداری کرج گفت: آیا چهار نفری که بنده منصوب کردم با این تعداد نیرو قابل مقایسه است.
نصیری با بیان اینکه در سیستم مشکلاتی وجود دارد اعلام کرد: در همین سازمان سیما و منظر من بارها به آقای زین‌العابدینی گوشزد کردم که در آنجا چه می‌گذرد.
وی یکی از نمونه‌های تخلف در این سازمان را موضوع نهالستان باغستان عنوان و اعلام کرد: طبق قانون پنجم توسعه کلیه نهالستان‌ها و پارک‌های جنگلی باید به شهرداری واگذار می‌شد و سازمان جنگل‌ها نباید در آن هیچ مسئولیتی داشته باشد.
نصیری افزود: یک نمونه اینکه زمین‌ها را در آنجا با آب و نگهبانی و امکانات، سالانه 13 میلیون تومان به بخش خصوصی اجاره داده‌اند، یا در پارک‌ها کیوسک زده‌اند و ماهی یک میلیون تومان اجاره داده‌اند.
وی اعلام کرد: پارک جهان نما کرج 408 میلیون تومان و پارک چمران 108 میلیون تومان بدهی برق دارند.
نصیری افزود: مجموعا در این سازمان 70 میلیارد تومان قرارداد که تابع ضوابط و مقررات نبوده وجود دارد و ما داریم اینها را جمع‌بندی می‌کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.