کیفیت پایین صادرات مشکل اساسی اقتصاد کشور

پایگاه خبری البرزما- نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی کیفیت پایین صادرات مشکل اساسی اقتصاد کشور عنوان کرد. محمود بهمنی در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: قتصاد مقاومتی در شرایط فعلی کشور اجتناب ناپذیر است و با این نوع اقتصاد می توان به رقابت با اقتصاد جهانی پرداخت. وی ادامه

کد خبر : 6050
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 12:18
کیفیت پایین صادرات مشکل اساسی اقتصاد کشور

پایگاه خبری البرزما- نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی کیفیت پایین صادرات مشکل اساسی اقتصاد کشور عنوان کرد.

محمود بهمنی در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: قتصاد مقاومتی در شرایط فعلی کشور اجتناب ناپذیر است و با این نوع اقتصاد می توان به رقابت با اقتصاد جهانی پرداخت.
وی ادامه داد: صادرات مورد نظر صادرات غیرنفتی است که امروز شاهد آن هستیم که میزان آن کاهش یافته و لازم است تیمی برای بررسی و نظارت هرچه بیشتر در این زمینه تشکیل شود.
بهمنی گفت: اتاق بازرگانی باید تخصصی در بخش یاد شده وارد شود و امروز شاهد آن هستیم که اعتبار قابل توجهی از صندوق توسعه ملی به بخش اقتصاد اختصاص یافته که باید بهره لازم را از آن برد.
وی خاطرنشان کرد: صادرات با کیفیت پایین لطمه به تولید و اقتصاد می زند و دیده شده که در بخش کشاورزی مراکز تولید خوب فعالیت داشتند ولی مراکز توزیع نقص داشتند.
بهمنی ادامه داد: حلقه اتصال تولید مصرف را باید در بخش اقتصاد پیش بینی کرد تا مشکلات برطرف شود.
وی تاکید کرد: شهرداری ها باید درآمدزایی بیشتری داشته باشند و دراین زمینه توسعه فعالیت ها و طرح های لازم ضروری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.