اجرای طرح کارورزی برای 20 هزار نفر شغل ایجاد کرد

پایگاه خبری البرزما – قایم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که با اجرای طرح کارورزی بیش از ٢٠ هزار نفر تاکنون مشغول به کار شده اند. ابوالحسن فیروزآبادی در آیین افتتاح دوازدهمین دوره مسابقه های قرآن کارگری کشور به میزبانی استان البرز، افزود: با اجرای طرح کارورزی همچنین تاکنون بیش از 102

کد خبر : 6044
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 11:49
اجرای طرح کارورزی برای 20 هزار نفر شغل ایجاد کرد

پایگاه خبری البرزما – قایم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت که با اجرای طرح کارورزی بیش از ٢٠ هزار نفر تاکنون مشغول به کار شده اند.

ابوالحسن فیروزآبادی در آیین افتتاح دوازدهمین دوره مسابقه های قرآن کارگری کشور به میزبانی استان البرز، افزود: با اجرای طرح کارورزی همچنین تاکنون بیش از 102 هزار نفر ثبت نام کرده اند که این رقم تاپایان سال به ١٥٠ هزار نفر خواهد رسید.
وی اضافه کرد: در استان البرز شاهد تبلیغ میزان بیکاری بر اساس فصل هستیم، البته در تابستان شرایط بهتری داشتیم و با توجه به اینکه البرز استان مهاجر پذیر است، بیکاری از دیگر استان ها به این منطقه سرایز می شود.
فیروزآبادی افزود: تلاش های خوبی در این استان صورت گرفته و کارگروه اشتغال و رفع موانع فعال شده است.
وی افزود: از تعطیلی برخی کارخانجات قدیمی با قدمت 70 ساله جلوگیری شده که پیش بینی می شود تا پایان سال بهبود یک و نیم درصدی در سطح بیکاری را داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.