تغییر نام شهر جدید هشتگرد

پایگاه خبری البرزما- تغییر نام شهر جدید هشتگرد در جلسه مشترک مسئولان فرمانداری ساوجبلاغ و شهرداری شهر جدید هشتگرد کلید خورد. کارشناسان جغرافیا، ادبیات، میراث فرهنگی و شهرسازی در جلسه‌ای مشترک با مسئولان فرمانداری ساوجبلاغ و شهرداری شهر جدید هشتگرد به بررسی پیشنهاد‌ها برای انتخاب نام برای شهر جدید هشتگرد پرداختند. ۲۱سال از تاسیس شهر

کد خبر : 5915
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 9:45
تغییر نام شهر جدید هشتگرد

پایگاه خبری البرزما- تغییر نام شهر جدید هشتگرد در جلسه مشترک مسئولان فرمانداری ساوجبلاغ و شهرداری شهر جدید هشتگرد کلید خورد.

کارشناسان جغرافیا، ادبیات، میراث فرهنگی و شهرسازی در جلسه‌ای مشترک با مسئولان فرمانداری ساوجبلاغ و شهرداری شهر جدید هشتگرد به بررسی پیشنهاد‌ها برای انتخاب نام برای شهر جدید هشتگرد پرداختند.
۲۱سال از تاسیس شهر جدید هشتگرد می‌گذرد و متاسفانه نام مناسبی برای این شهر انتخاب نشده است.
۱۴سال نیز از عمر شهرداری این شهر می گذرد و در دوره‌های مختلف شورای اسلامی مبادرت به نظر سنجی‌های مختلف از شهروندان انجام داده است که در نهایت بر سر یک اسم به توافق رسیده اند.
با بررسی‌های انجام شده نام مِهستان مورد موافقت بسیاری از مردم، شورای اسلامی شهر و شهرداری است که با مستندات ادبی و جغرافیایی این شهر به استانداری البرز و در صورت موافقت برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.