زارع:ورود نیروهای غیر بومی به شهرداری کرج در دوره پنجم کم سابقه است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: در طول چهار دوره تشکیل شورا ها ورود نیروهای غیر بومی به شهرداری کرج در پنجمین دوره کم سابقه است و تنها در زمان مقدسی، شهردار اسبق کرج شاهد ورود نیروهای غیر بومی بودیم.  عباس زارع در نطق پیش از دستور

کد خبر : 5815
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 12:15
زارع:ورود نیروهای غیر بومی به شهرداری کرج در دوره پنجم کم سابقه است

پایگاه خبری البرزما- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: در طول چهار دوره تشکیل شورا ها ورود نیروهای غیر بومی به شهرداری کرج در پنجمین دوره کم سابقه است و تنها در زمان مقدسی، شهردار اسبق کرج شاهد ورود نیروهای غیر بومی بودیم.  عباس زارع در نطق پیش از دستور خود در بیست و هشتمین جلسه پارلمان شهری ضمن تسلیت به مناسبت رحلت ریز علی خواجوی، دهقان فداکار، اظهار داشت: امروز 12 آذر مصادف است با روز معلولین و لازم به یادآوری است که همه ما که در مسند های مدیریت شهری قرار داریم در قبال احقاق حقوق معلولین مسئول هستیم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از ادامه روند ورود نیروهای غیر بومی به شهرداری گفت: در چهار دوره تشکیل شوراها ورود نیروهای غیر بومی به شهرداری کرج در پنجمین دوره کم سابقه است و تنها در زمان مقدسی، شهردار اسبق کرج شاهد ورود نیروهای غیر بومی بودیم و می توان گفت شهردار موفقی نیز برای شهر کرج نبود و در نیمه راه از کرج خداحافظی کرد.

وی گفت: نکته ای که خواهان ارائه آن در قالب تذکر قانونی هستم این است که به بسیاری از نیروها با بستن قراردا های تامین نیرو، مسئولیت های تعهد آوری سپرده شده است، همچنین نگاه افرادی که هم اکنون از تهران به هرداری کرج آمده اند نگاه شهرستانی است که این صحیح نیست و از شهردار کرج خواستارم نیروهایی را که بدون مجوز شورای شهر برای آنها انعاد قرارداد نموده اند به تهران بازگرداند.

این مسئول تصریح کرد: نگاه ما به مقوله مدیریت از منظر شایسته سالاری و تخصص گرایی است و دیده و شنیده می شود که برخی مَناسب با سفارش برخی خارج از حوزه شورا و مدیریت شهری به افراد واگذار می شود که لازم است قانون به صورت دقیق رعایت شده و در آکواریوم طبقه ده شهرداری کرج از نیروهای با مجوز استفاده شود.

وی در ادامه بر لزوم توجه به مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: شهرداری باید از فضایی که هم اکنون در آن قرار گرفته خارج و وارد موضوعات جدی شود، موضوع بحران یک موضوع جدی است چرا که با توجه به قرار گرفتن کرج بر روی گسل زلزله خواه نا خواه شاهد حادثه زمین لرزه چه در یک ساعت آینده یا در صد سال آینده خواهیم بود.

زارع عنوان کرد: برای آمادگی کرج در مواقع بحران، در سالهای گذشته سوله و ساختمان های متعددی ساخته شده است که متاسفانه در حال حاضر برخی از این سوله ها تغییر کاربری پیدا کرده است و باید مورد بررسی قرار گیرد. شناسایی مناطق با خطر پذیری بالا و داشتن برنامه برای بحران نباید پشت گوش انداخته شود همچنین مسکن مهر کرج نیز نیازمند بررسی کارشناسانه است که لازم است در این راستا با همکاری مدیریت بحران، اقداماتی انجام شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.