دکتر نصیری :طرح بهبود نگهداشت شهر”، پاسخ به نيازهاي فوريتي

پایگاه خبری البرزما- طرح بهبود نگهداشت شهر” همانطور كه از نامش بر مي آيد، نشان مي دهد شهر در حد استاندارد نيست و بايد بهبود يافته و به استانداردها نزديك شود. دکتر اصغر نصیری، شهردار کرج: طرح بهبود نگهداشت شهر” همانطور كه از نامش بر مي آيد، نشان مي دهد شهر در حد استاندارد نيست و

کد خبر : 5784
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 - 13:28
دکتر نصیری :طرح بهبود نگهداشت شهر”، پاسخ به نيازهاي فوريتي

پایگاه خبری البرزما- طرح بهبود نگهداشت شهر” همانطور كه از نامش بر مي آيد، نشان مي دهد شهر در حد استاندارد نيست و بايد بهبود يافته و به استانداردها نزديك شود. دکتر اصغر نصیری، شهردار کرج: طرح بهبود نگهداشت شهر” همانطور كه از نامش بر مي آيد، نشان مي دهد شهر در حد استاندارد نيست و بايد بهبود يافته و به استانداردها نزديك شود. معناي ديگر آن مي تواند اين واقعيت را بروز دهد، بعد از آنكه به حد مطلوب رسيد بايد تلاش شود در همين ميزان نگه داشته شود و به سرنوشتي پايين تر از آنچه در قالب يك حركت فوريتي و اورژانسي به انجام رسيده است قرار نگيرد.

به راستي چرا شهرهاي ما در حوزه خدمات شهري با استاندارد ها فاصله دارند؟ چرا در روزي كه شهر نيازمند خدمات معمول و متعارف بوده است از اين خدمات غفلت شده است كه حال علاج آن بايد اجراي طرحهاي ضربتي وفوريتي باشد؟ شهروندان تا چه ميزان در بيان و انتقال نارسايي ها به مديران شهري نقش آفرين بوده اند؟ آيا به واقع چنين نقشي براي آنها تعريف و تبيين شده است؟

همه اين پرسش ها بيان كننده يك واقعيت انكار ناپذير است كه شهر كرج از كمبود ارايه خدمات شهري رنج مي برد و حال كه بر حسب وظيفه بايد شهر را از اين رنج خلاص كنيم، بايد همت مضاعف داشته باشيم و توانمندي مضاعف تر.

امروز اگر شهرهاي ما از استاندارد هاي معمول و متعارف فاصله دارند نه به اين دليل است كه نيرو و امكانات لازم را نداشته ايم، بلكه به اين دليل است كه از امكانات و سرمايه هاي موجود به درستي بهره نگرفته ايم و اگر در روزي كه شهر نيازمند خدمات معمول خود بوده است چنين خدمتي ارايه نشده است به اين خاطر است كه شايد شهروندان در انعكاس مطالبات خود كوتاهي نموده اند.

سامانه 137 سامانه دريافت نظرات، پيشنهادات، نارسايي ها و مشكلات شهري است كه بر اساس نظر سنجي ميداني، شهروندان كرج كمترين اطلاع را در رابطه با اين سامانه داشته اند و حال كه طرح بهبود نگهداشت شهر به ميدان آمده است بايد اين سامانه را به درستي به مردم بشناسانيم تا شهروندان پيش از آنكه عوامل اجرايي وارد عمليات شوند، اطلاعات مربوط به نارسايي ها و مشكلات را از طريق اين سامانه در اختيار مديريت شهري قرار دهند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.