تعیین کدرشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی متناسب با نیازهای جامعه

پایگاه خبری البرزما – مدیردفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشوراعلام کرد که این دانشگاه متناسب با نیازهای جامعه کد رشته های تحصیلی را تعیین می کند. سیده خدیجه میرجمالی در نمایشگاه پژوهش استان البرز اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش های مهارتی در سطح کشور را متناسب با نیازها

کد خبر : 5703
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 10:19
تعیین کدرشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی متناسب با نیازهای جامعه

پایگاه خبری البرزما – مدیردفتر ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشوراعلام کرد که این دانشگاه متناسب با نیازهای جامعه کد رشته های تحصیلی را تعیین می کند.

سیده خدیجه میرجمالی در نمایشگاه پژوهش استان البرز اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش های مهارتی در سطح کشور را متناسب با نیازها پیش می برد.
وی اظهار داشت : این دانشگاه حلقه واسط بین صنعت و جامعه است و در چهار گروه، صنعت، کشاورزی ، مدیریت خدمات امور اجتماعی و فرهنگ و هنرنیروی انسانی متخصص تربیت می کند.
میرجمالی گفت: اکنون بیش از 800 مرکز علمی کاربردی با حدود 800 رشته تحصیلی داریم که به صورت مستمر در رشته ها بازنگری می شود.
وی افزود: در نمایشگاه پژوهش استان البرز 30 غرفه توسط 21 مرکز علمی کاربردی با 558 دستاورد علمی و پژوهشی دایر شده که در این نمایشگاه 60 کارگاه آموزشی برگزار کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.