خیلدار : بحث پژوهش و رسانه باید تخصصی تر شود

پایگاه خبری البرزما – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت پژوهش در پیشبرد اهداف علمی جامعه و تثیرگذاری رسانه گفت: بحث پژوهش و رسانه در کشور باید تخصصی تر به آن پرداخته شود. علی خیلدار افزود: امروز پژوهش از نیازهای اساسی و محوری جامعه است که برمدار آن باید حرکت

کد خبر : 5693
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آذر 1396 - 9:45
خیلدار : بحث پژوهش و رسانه باید تخصصی تر شود

پایگاه خبری البرزما – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت پژوهش در پیشبرد اهداف علمی جامعه و تثیرگذاری رسانه گفت: بحث پژوهش و رسانه در کشور باید تخصصی تر به آن پرداخته شود.

علی خیلدار افزود: امروز پژوهش از نیازهای اساسی و محوری جامعه است که برمدار آن باید حرکت کنیم .
وی ادامه داد: این بخش از ارکان اقتصاد مقاومتی است و باید برای تحقق اندیشه های مقام معظم رهبری در این بخش با تکیه بر توانمندی های نوجوانان و جوانان کشور حرکت کنیم.
خیلدار اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری بر توجه به پژوهش و مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، باید در این 2 عرصه همگام و همزمان حرکت کرد تا بتوان به اهداف مطلوب دست یافت.
وی با بیان اینکه باید ذائقه مردم را برای پذیرش دستاوردهای علمی و تحقیقاتی جوانان کشور آماده کرد ، گفت: دراین بخش رسانه بیشترین تاثیرگذاری را دارد ضمن آنکه دستاوردهای علمی هم باید متناسب با ذائقه عمومی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاکید کرد که انتظار می رود غرفه فرهنگ پژوهش و تولید و کار باید در نمایشگاه پژوهش برای سال های آینده جانمایی شود.
وی افزود: برای استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان باید برمدار تحقیق و پژوهش حرکت کنیم و دانشگاه ها و مراکز علمی ، پژوهش محور شوند.
وی گفت: ایجاد چنین نمایشگاه هایی در معرفی توانمندی های علمی و خلاقیت های نوجوانان و جوانان تاثیر گذار است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.