معاون استاندار البرز:شهروندان البرزی نیاز به آموزش های حفظ ایمنی دارند

پایگاه خبری البرزما – معاون عمرانی استانداری البرزی گفت که شهروندان البرزی همانند دانش آموزان مدارس نیاز به آموزش های حفظ ایمنی از جمله مقابله با حوادث طبیعی دارند. خسرو ارتقایی درحاشیه آیین متمرکز استانی برگزاری نوزدهمین مانور زلزله در مدارس البرز در جمع خبرنگاران افزود: هدف از آموزش ها و مانورهای مقابله با زلزله

کد خبر : 5681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آذر 1396 - 14:20
معاون استاندار البرز:شهروندان البرزی نیاز به آموزش های حفظ ایمنی دارند

پایگاه خبری البرزما – معاون عمرانی استانداری البرزی گفت که شهروندان البرزی همانند دانش آموزان مدارس نیاز به آموزش های حفظ ایمنی از جمله مقابله با حوادث طبیعی دارند.

خسرو ارتقایی درحاشیه آیین متمرکز استانی برگزاری نوزدهمین مانور زلزله در مدارس البرز در جمع خبرنگاران افزود: هدف از آموزش ها و مانورهای مقابله با زلزله در مدارس و مراکز عمومی آگاهی به دانش آموزان و شهروندان نسبت به حوادث طبیعی به ویژه زلزله است.
وی اظهار داشت: امروز نوزدهمین مانور زلزله در مدارس البرز با کیفیت برگزار شد در حالیکه این آموزش ها باید توسط دانش آموزان به خانواده ها انتقال داده شود.
وی گفت: استان البرز در معرض 21 حادثه طبیعی قرار دارد که لازم است شهروندان در بخش ایمنی آموزش های لازم را فرا بگیرند.
ارتقایی افزود: این آموززش ها برای کاهش هزینه ها در هنگام اتفاق و حوادث از نکات ضروری است که باید خانواده ها و مسئولان استانی به آن توجه کنیم.
وی اضافه کرد: در استان البرز 450 هزار دانش آموز وجود دارد که هر کدام از آن ها می توانند نقش موثری در انتقال آموزش هایی که در بخش ایمنی در مدارس در حال اجرا است به خانواده ها داشته باشند.
معاون استاندار ادامه داد: در برگزاری مانور زلزله دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی به عنوان اولین نیروهای امدادی هستند که در استان البرز آمادگی لازم را در قالب این مانورها به دست آورده و به نمایش می گذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.