ارسال کانکس اصلی ترین نیاز مردم منقطه زلزله زده است

پایگاه خبری البرزما – فرمانده بسیج سازندگی استان البرز گفت که در زمان حاضر مردم منطقه زلزله زده غرب کشور فقط نیاز به کانکس و سرپناه موقت دارند. سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند در حاشیه آیین بدرقه کانکس های تهیه شده توسط بسیج اصناف استان البرز  افزود: امروز به همت بسیج اصناف، بازاریان و خیرین 54

کد خبر : 5629
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 14:10
ارسال کانکس اصلی ترین نیاز مردم منقطه زلزله زده است

پایگاه خبری البرزما – فرمانده بسیج سازندگی استان البرز گفت که در زمان حاضر مردم منطقه زلزله زده غرب کشور فقط نیاز به کانکس و سرپناه موقت دارند.

سرهنگ پاسدار علی ترکاشوند در حاشیه آیین بدرقه کانکس های تهیه شده توسط بسیج اصناف استان البرز  افزود: امروز به همت بسیج اصناف، بازاریان و خیرین 54 دستگاه کانکس به روستاهای زلزله زده ای که استان البرز معین آن ها شده، ارسال می شود که 6 دستگاه آن شامل سرویس بهداشتی و حمام است.
وی از مردم البرز خواست نسبت به ارسال مواد غذایی، پوشاک و… به صورت جدی خودداری کنند و تمام توان و ظرفیت خود را صرف تامین کانکس و سکونت گاه های موقت کنند.
وی با بیان اینکه تعداد کانکس های ارسالی از سوی بسیج اصناف و بازاریان به 100 کانکس افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: در حال حاضر 20 کانکس در منطقه داریم که با کانکس های ارسالی جدید، بر برای 120 خانوار کانکس تهیه شده است.
ترکاشوند گفت: قرارداد خاتم الانبیاء (ص) نیز نسبت به تهیه کانکس اقدام کرده ولی با توجه به 12 هزار خانوار موجود در کل منطقه زلزله زده، ساخت، تولید و رسیدن به دست نیازمندان شاید زمان ببرد و ما هم دست به کار شدیم سهمی داشته باشیم و زمانی این اقدامات ارزش بیشتری دارد که سریعتر به دست افراد نیازمند برسد.
وی افزود: از مردم می خواهیم با همکاری بسیج سازندگی و سپاه استان البرز و نواحی سپاه اقدام کنند که کمک های مردم دوستانه شان فقط در قالب کانکس و یا هزینه برای آن باشد.
فرمانده بسیج سازندگی استان البرز یادآور شد: در 8 روستای تحت پوشش استان البرز 1950 نفر در قالب 493 خانوار وجود دارند که بایستی تعداد کانکس های بیشتری تهیه و هر چه زودتر به منطقه ارسال شود.
قبل از این استان البرز معین 7 روستا شده بود که با توجه به توان و ظرفیت استان، یک روستای دیگر هم اضافه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.