لزوم پرداخت نیم درصد عوارض شهرداری به کتابخانه ها

پایگاه خبری البرزما ـ مدیر کل امور کتابخانه های البرز گفت:تا زمانی که شهرداری نیم درصد عوارض خود را پرداخت نکند مشکل کتابخانه ها برطرف نمی شود. حجت الاسلام شمس الله فلاح با حضور در غرفه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز افزود:رشد کتاب و کتابخوانی در استان نیازمند این است که دستگاههای چون شورا

کد خبر : 5603
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 10:36
لزوم پرداخت نیم درصد عوارض شهرداری به کتابخانه ها

پایگاه خبری البرزما ـ مدیر کل امور کتابخانه های البرز گفت:تا زمانی که شهرداری نیم درصد عوارض خود را پرداخت نکند مشکل کتابخانه ها برطرف نمی شود.

حجت الاسلام شمس الله فلاح با حضور در غرفه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز افزود:رشد کتاب و کتابخوانی در استان نیازمند این است که دستگاههای چون شورا و شهرداری ورود کنند.
وی اضافه کرد:برای توسعه کتابخانه ها در مراکزی چون پارک ها با توجه به اینکه در حیطه کاری شهرداری است نیازمند این هستیم که شورا و شهرداری در این حوزه فعالیت شان را گسترش دهند.
فلاح گفت:متاسفانه امروز تحصیل کرده های ما از کتاب فاصله گرفته اند این در حالی است که برای موفقیت در تمامی عرصه ها نیازمند این هستیم که به کتاب و کتابخوانی روی بیاوریم.
وی ادامه داد:هم اکنون 24ایستگاه مطالعه در مراکز پر جمعیت استان و در کنار آن 68کتابخانه نهادی و مشارکتی داریم که 2کتابخانه دیگر نیز به زودی راه اندازی می شوند.
فلاح در ادامه از عضویت رایگان خبرنگاران در کتابخانه های استان خبر داد و خاطر نشان کرد:خبرنگاران می توانند با عضویت رایگان از خدمات کتابخانه های استان بهره گیرند.
چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش وفناوری البرز تا 9 آذرماه در دانشگاه پیام نور برپا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.