آموزش های پیش از ازدواج در البرز اجباری و رایگان است

پایگاه خبری البرزما – معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: آموزش های پیش از ازدواج دراین استان اجباری و رایگان است. مهدی جوهری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز، افزود: طرح تدبیر زندگی در جهت آموزش های پیش از ازدواج در استان البرز به عنوان تنها استان به صورت اجباری

کد خبر : 5464
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1396 - 9:54
آموزش های پیش از ازدواج در البرز اجباری و رایگان است

پایگاه خبری البرزما – معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز گفت: آموزش های پیش از ازدواج دراین استان اجباری و رایگان است.

مهدی جوهری در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان البرز، افزود: طرح تدبیر زندگی در جهت آموزش های پیش از ازدواج در استان البرز به عنوان تنها استان به صورت اجباری و رایگان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه زوجین بدون دریافت این آموزش ها گواهی سلامت پزشکی برای ازدواج دریافت نخواهند کرد، اضافه کرد: این طرح در پنج سر فصل آموزشهای جنسی، اخلاقی، مذهبی، تهدیدات فضای مجازی و روانشناسی به صورت اجباری و رایگان برگزار می شود.
وی در خصوص انتظاراتی که از شورای ساماندهی برای برگزاری این طرح وجود دارد گفت: امیدواریم در این جلسه مصوب شود تا پرداخت دستمزد اساتید آموزه های اخلاقی توسط شهرداری و تهدیدات فضای مجازی توسط ورزش و جوانان همچنان ادامه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.