۱۳هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در البرز

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: ۱۳هزار واحد مسکن مهر در این استان بدون متقاضی است واین موضوع یکی از مشکلات اصلی ما به شمار می‌رود.رضایی افزود: ۹۲هزار واحد مسکونی در پروژه مسکن مهر برای استان البرز تعریف شده است که از این تعداد، ۶۰هزار واحد آن آماده شده است. مدیرکل

کد خبر : 5217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 10:05
۱۳هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در البرز

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: ۱۳هزار واحد مسکن مهر در این استان بدون متقاضی است واین موضوع یکی از مشکلات اصلی ما به شمار می‌رود.رضایی افزود: ۹۲هزار واحد مسکونی در پروژه مسکن مهر برای استان البرز تعریف شده است که از این تعداد، ۶۰هزار واحد آن آماده شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز با اشاره به اینکه ازاین تعداد ۳۲هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده است، گفت: بخش قابل توجهی از واحد‌های احداث شده بدون متقاضی است که این مساله چالشی جدی محسوب می‌شود.
رضایی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی مسئول احداث واحد‌های مسکونی در شهر‌های بالای ۲۵هزار نفر است گفت: شهرک اندیشه و شهرک ماهدشت نیز در این مجموعه قراردارند، و در ۲۰سال آینده پرونده شهرک‌های بالای ۲۵هزار نفر در استان بسته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل مسکن مهر البرز نبود متقاضی است، افزود: با آورده متقاضیان این واحد‌های باقی مانده کامل می‌شود وبه بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل راه وشهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه امکانات جانبی از قبیل: مدرسه، مسجد ومجتمع‌های تفریحی ورفاهی در این شهرکها، ساخته شده است، ولی برای آبادی یک شهرک مردم باید آنجا ساکن باشند و خدمات به تناسب آن‌ها باشد، گفت: متاسفانه این مشکل در کل سایت‌های مسکن مهر البرز دیده می‌شود و دستگاه‌های متولی از جمله مدرسه ساز و اداره ورزش و جوانان به تناسب اعتباراتی که تخصیص یافته شده است در این مناطق پروژه‌های خود را احداث می‌کنند، اما به خاطر مشکلات تحریم و منابع نفتی در کشور این دستگاه‌ها نیز منابع مالی کافی نداشته اند و نتوانسته اند کار موثری صورت دهند.
رضایی در پایان گفت: در حال حاضر مدارس و مکان تفریحی در دست احداث است ودر آینده با افزایش جمعیت به تناسب خدمات لازم دیگر هم تامین خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.