شهرداری کرج برای اعزام تیم های امداد و نجات اعلام آمادگی کرد

پایگاه خبری البرزما- -معاون خدمات شهری شهرداری کرج از آمادگی کامل این معاونت برای اعزام تیم های کارشناسی و امداد و نجات به کرمانشاه و شهرهای غرب کشور به منظور کمک به زلزله زدگان خبر داد. حسن مدیرروستا رحلت تعدادی از هموطنان غرب کشور در اثر زلزله را به همه مردم کشور تسلیت گفت و

کد خبر : 5203
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 14:23
شهرداری کرج برای اعزام تیم های امداد و نجات اعلام آمادگی کرد

پایگاه خبری البرزما- -معاون خدمات شهری شهرداری کرج از آمادگی کامل این معاونت برای اعزام تیم های کارشناسی و امداد و نجات به کرمانشاه و شهرهای غرب کشور به منظور کمک به زلزله زدگان خبر داد.

حسن مدیرروستا رحلت تعدادی از هموطنان غرب کشور در اثر زلزله را به همه مردم کشور تسلیت گفت و با ابراز همدردی با داغ دیدگان و آرزوی شفا برای مجروحان، گفت: معاونت خدمات شهری کرج به محض وقوع زلزله، آمادگی خود را به منظور اعزام تیم های امداد و نجات و آواربردار به دستگاه های مربوطه اعلام کرد.
وی افزود: آماده ایم تا با اعلام استانداری، نیروهای انسانی و ادوات و تجهیزات موتوری مورد نیاز را به شهرهای غرب کشور و استان های زلزله زده اعزام کنیم.
مدیرروستا این تیم ها را شامل امداد و نجات، آتش نشانی، آواربرداری و زنده یاب به همراه ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز عنوان کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.