نماینده کرج:تهدید راهکار مناسبی برای حل مشکل در فوتبال البرز نیست

پایگاه خبری البرزما- -نماینده مردم شهرستان های کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدید راه حل مناسبی برای حل مشکل در فوتبال استان البرز نیست. محمد جواد کولیوند درخصوص مسایل مطرح شده در هیات فوتبال البرز مبنی بر اینکه در صورت پرداخت نشدن بدهی اکسین به هیات فوتبال اجازه بازی روز

کد خبر : 5149
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 12:58
نماینده کرج:تهدید راهکار مناسبی برای حل مشکل در فوتبال البرز نیست

پایگاه خبری البرزما- -نماینده مردم شهرستان های کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدید راه حل مناسبی برای حل مشکل در فوتبال استان البرز نیست.

محمد جواد کولیوند درخصوص مسایل مطرح شده در هیات فوتبال البرز مبنی بر اینکه در صورت پرداخت نشدن بدهی اکسین به هیات فوتبال اجازه بازی روز سه شنبه با فجر سپاسی به این تیم داده نخواهد شد، افزود: در صورتی که اکسین البرز بدهی دارد، هیات مدیره باید بررسی و در چارچوب قانون پرداخت کند و در صورت پرداخت نکردن راههای زیادی برای وصول آن وجود دارد.
وی اضافه کرد: یکی از راه های پرداخت بدهی، منع بازی است، اما به جز این راه های دیگری نیز وجود دارد که می توان از طریق آنها اقدام کرد.
کولیوند گفت: لزومی ندارد که این موارد اختلافی به جامعه کشانده شوند و راه حل منع بازی را باید به عنوان گزینه آخر قرار بدهیم.
وی ادامه داد: منع بازی، آسان ترین راه حل است که مشکلات انگیزشی برای بازیکنان و تیم ایجاد می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.