سابیر دست از سر مردم کرج بردارد

پایگاه خبری البرزما-  نائب رئیس شورای شهر کرج  در بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج گفت: مشکل مترو شهر کرج صرفا به بحث جذب درآمد مربوط نمی‌شود بلکه کارفرما در انتخاب پیمانکار نیز کوتاهی کرده است. منصور وحیدی افزود: شرکتی که برای این پروژه به کرج تحمیل شده یک شرکت دولتی است و تعهدات خود

کد خبر : 5128
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1396 - 9:56
سابیر دست از سر مردم کرج بردارد

پایگاه خبری البرزما-  نائب رئیس شورای شهر کرج  در بیست و سومین جلسه شورای شهر کرج گفت: مشکل مترو شهر کرج صرفا به بحث جذب درآمد مربوط نمی‌شود بلکه کارفرما در انتخاب پیمانکار نیز کوتاهی کرده است. منصور وحیدی افزود: شرکتی که برای این پروژه به کرج تحمیل شده یک شرکت دولتی است و تعهدات خود را در قبال کرج ادا نکرده است.
وی با بیان اینکه از سابیر خیری به مردم کرج نخواهد رسید بیان کرد: این شرکت باید تعیین تکلیف شود تا دست از سر مردم کرج بردارد و بتوانیم منافع مردم را با تامل بیشتری پیش ببریم.
این عضو شورای شهر کرج در ادامه به موضوع تامین اعتبار این پروژه اشاره کرد و اعلام کرد: در روزهایی که وضع مالی کرج خوب بود کاری از پیش نرفت حال که هزار میلیارد پروژه نیمه کاره و بدهی داریم و در هزینه های جاری هم مشکل داریم چه کاری پیش خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: فروش اوراق مشارکت چیزی جز گرفتاری برای کرج ندارد.
وحیدی اعلام کرد: پروژه قطار شهری کرج به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، پیمانکاری که ۵۰ میلیارد تومان آورده ندارد چگونه می خواهد این پروژه را انجام دهد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال من مخالف سرسخت ادامه کار سابیر در پروژه قطار شهری کرج هستم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.