زارع:بنیاد مستضعفان باید به تعهدات خود در خصوص باغ سیب عمل کند

پایگاه خبری البرزما- عضو شورای شهر کرج گفت: به دنبال اعمال سیاستی هستیم که کاربری باغ سیب تغییر نکند.عباس زارع اظهار کرد: باغ سیب کرج با پیگیری مسئولان و مطالبات مردم استان به ثبت ملی رسیده است و باید ملی باقی بماند. وی ادامه داد: باید تلاش شود تمامی مساحت این باغ به همین شکل

کد خبر : 5055
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 13:26
زارع:بنیاد مستضعفان باید به تعهدات خود در خصوص باغ سیب عمل کند

پایگاه خبری البرزما- عضو شورای شهر کرج گفت: به دنبال اعمال سیاستی هستیم که کاربری باغ سیب تغییر نکند.عباس زارع اظهار کرد: باغ سیب کرج با پیگیری مسئولان و مطالبات مردم استان به ثبت ملی رسیده است و باید ملی باقی بماند.
وی ادامه داد: باید تلاش شود تمامی مساحت این باغ به همین شکل باقی بماند و مشجر و درختکاری شود تا همه مردم بتوانند از فضای سبز آن بهره مند شوند.
وی افزود: اعضای شورای شهر مصرانه ، مصرانه پیگیرند تا کاربری باغ سیب مهرشهرکرج به قوت خود باقی بماند.
زارع با بیان اینکه بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین ‌شده، عملیات درختکاری مجموع باغ سیب تا پایان سال جاری انجام می‌شود، اظهار کرد: تاکنون اقدامات مناسبی برای احیای باغ سیب انجام ‌شده و همواره درصدد خواهیم بود سیاستی به کارگرفته شود تا شاهد تغییر کاربری این اراضی نباشیم.
عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه این باغ باید به ‌صورت کامل درختکاری شود و به‌ صورت باغ باقی بماند اضافه می‌کند: بدون شک به نمایندگی ازمردم این سیاست را دنبال می‌کنیم.
وی گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز باید تا پایان سال به همه تعهدات خود عمل کند و برای درختکاری مجموع باغ سیب وارد عمل شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.