فرمانده سپاه :عملیات فرهنگی اربعین تضمین کننده عزت و سربلندی جهان اسلام است

پایگاه خبری البرزما- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز گفت که عملیات بزرگ فرهنگی اربعین در حقیقت تضمین کننده عزت و سربلندی جهان اسلام است. سید یوسف مولایی در نجف اشرف افزود: اقدامات صورت گرفته در مراسم اربعین از جنس کارهای بزرگ و جهادی است که جز با اخلاص مردم امکان تحقق

کد خبر : 4980
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 10:41
فرمانده سپاه :عملیات فرهنگی اربعین تضمین کننده عزت و سربلندی جهان اسلام است

پایگاه خبری البرزما- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز گفت که عملیات بزرگ فرهنگی اربعین در حقیقت تضمین کننده عزت و سربلندی جهان اسلام است.

سید یوسف مولایی در نجف اشرف افزود: اقدامات صورت گرفته در مراسم اربعین از جنس کارهای بزرگ و جهادی است که جز با اخلاص مردم امکان تحقق ندارد.
وی اضافه کرد: این مراسم و عظمت ان و اقدامات بزرگی که صورت گرفته حاصل ظرفیت های مردم ایران و اخلاص انان است.
مولایی تصریح کرد در دوران دفاع مقدس نیز با همت و عظمت مردم ایران کار بزرگی صورت گرفت و در دوران های مختلف این اثبات شده است.
وی شهیدان را عامل سربلندی ایران دانست و گفت با ادامه راه شهیدان این مسیر ادامه یافته و امروز هم که مراسم اربعین با این عظمت برگزار می شود ثمره فداکاری های شهیدان و ایثارگران است.
وی افزود: بیشتر اعضای موکب های استان البرز و زایران اربعین امروز حرکت خود به سمت کربلا را اغاز کردند تا به خیل عاشقان امام حسین (ع )بپیوندند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.