جذب ۱۶میلیارد تومان اعتبار بانکی در زمینه اشتغال مددجویان البرزی

پایگاه خبری البرزما-مدیرکل کمیته امداد البرز درزمینه جذب منابع بانکی اشتغال طی هفت‌ماهه سال جاری گزارشی ارائه داد . محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تقدیر از همکاری بانک‌های استان البرز در اعطای تسهیلات اشتغال به نیازمندان، گفت: حدود ۶۳ درصد از مجموع ۲۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی بانک‌های استان البرز در

کد خبر : 4889
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1396 - 10:38
جذب ۱۶میلیارد تومان اعتبار بانکی در زمینه اشتغال مددجویان البرزی

پایگاه خبری البرزما-مدیرکل کمیته امداد البرز درزمینه جذب منابع بانکی اشتغال طی هفت‌ماهه سال جاری گزارشی ارائه داد .

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تقدیر از همکاری بانک‌های استان البرز در اعطای تسهیلات اشتغال به نیازمندان، گفت: حدود ۶۳ درصد از مجموع ۲۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی بانک‌های استان البرز در بخش تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در قالب وام کارآفرینی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت‌ شده است.

وی افزود: ۱۶ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی طی هفت ماه نخست سال ۹۶ از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز پرداخت شد.

محمدی فرد با اشاره به شکل‌گیری عزم جمعی برای قرار گرفتن مددجویان در مسیر دستیابی به استقلال اقتصادی، تأکید کرد: مددجویان تحت حمایت و نیازمندان فاقد شغل غیر تحت حمایت البرزی در صورت تمایل از طریق مراکز کاریابی طرف قرارداد به شرکت‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اعطای مستمر خدمات آموزش مهارتی به مددجویان یادآور شد: مددجویان شرکت‌کننده در دوره‌های آموزش مهارتی از مراکز معتبر تحت نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای، مدرک رسمی دریافت می‌کنند.

وی گفت: تسهیلات اشتغال این نهاد تا سقف ۲۰ میلیون تومان است که بیشتر در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز از صاحبان صنایع، مشاغل و اصناف برای ایجاد اشتغال مددجویان دعوت به همکاری کرد و گفت: کمیته امداد باهدف ایجاد انگیزه برای کارفرمایان و دفاتر کاریابی و فراهم کردن شغل برای خانوارهای تحت حمایت، بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است که مطابق آن برای مدت معین حق بیمه سهم کارفرما، توسط این نهاد، پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.