تشرف محرومان البرزی به حرم مطهر معین الضعفاء آسان‌تر شد

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرزگفت: کمیته امداد و دفتر آستان قدس رضوی در این استان باهدف تسهیل و گسترش خدمات به مددجویان برای تشرف به مضجع حضرت ثامن‌الحجج (ع) تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند. محمد محمدی فرد با اشاره اینکه این تفاهم‌نامه در هفت ماده و 11 بند تنظیم‌شده

کد خبر : 4848
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1396 - 12:16
تشرف محرومان البرزی به حرم مطهر معین الضعفاء آسان‌تر شد

پایگاه خبری البرزما- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرزگفت: کمیته امداد و دفتر آستان قدس رضوی در این استان باهدف تسهیل و گسترش خدمات به مددجویان برای تشرف به مضجع حضرت ثامن‌الحجج (ع) تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

محمد محمدی فرد با اشاره اینکه این تفاهم‌نامه در هفت ماده و 11 بند تنظیم‌شده است، افزود: پذیرایی از زائران مددجو و اعطای غذای رایگان به‌صورت سه روز و سه شب برای سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان، نخبگان و زوج‌های جوان تحت حمایت که تاکنون توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی را نداشته و یا مدت طولانی از زیارت قبلی آنان سپری‌شده، مهم‌ترین موضوع مورد توافق دو طرف بود.
وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت علاقه‌مندی و دلباختگی محرومان به حضرت رضا (ع) به‌عنوان معین الضعفاء افزود: حضور نمایندگان و خادمان رضوی در منازل مددجویان تحت حمایت به‌ویژه بیماران خاص و صعب‌العلاج در قالب طرح مفتاح الجنه و اهداء تبرکی حضرت ازجمله موارد این تفاهم‌نامه است.
محمدی فرد، اعلام کرد: در این تفاهم‌نامه مقررشده کمیته امداد و دفتر آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات معیشتی، اجتماعی، فرهنگی و اردوهای جهادی توسط خادم یاران امام رضا (ع) با یکدیگر همکاری و هم‌افزایی کنند.
مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: ارائه خدمات به نیازمندان معرفی‌شده از سوی دفتر آستان قدس رضوی درزمینه اشتغال، وام قرض‌الحسنه، جهیزیه و درمان ازجمله تکالیف تعیین‌شده در این تفاهم‌نامه برای کمیته امداد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.