امام جمعه فردیس:دولت آمریکا هیچ تعهدی نسبت به سخنان خود ندارد

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه شهرستان فردیس گفت: همواره دولت آمریکا دشمن ایران بوده و مذاکره با آنها بی معنی است زیرا تعهدی به سخنان خود ندارند. حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس ضمن گرامیداشت 13 آبان، سالروز تبعید امام (ره)، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه

کد خبر : 4750
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 9:45
امام جمعه فردیس:دولت آمریکا هیچ تعهدی نسبت به سخنان خود ندارد

پایگاه خبری البرزما- امام جمعه شهرستان فردیس گفت: همواره دولت آمریکا دشمن ایران بوده و مذاکره با آنها بی معنی است زیرا تعهدی به سخنان خود ندارند.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس ضمن گرامیداشت 13 آبان، سالروز تبعید امام (ره)، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، افزود: مذاکره هسته ای نشان داد که آمریکا برای ما و برای دنیا قابل اعتماد نیست و در هیچ کار دیگری مذاکره با آمریکا معنایی ندارد، ما یک بار در هسته ای مذاکره کردیم و امروز نتیجه آن را می بینیم.
وی اظهار داشت: کشور آمریکا در هر زمانی دشمنی خود علیه ایران را نشان داده و لازم است که مردم و دولتمردان ایران با ریزبینی و هوش خود با این دشمنی ها مقابله کنند.
وی گفت: در حال حاضر کمتر افرادی وجود دارند که خواهان دوستی و مذاکره با آمریکا باشند؛ حتی افراد بی دین و بی عقل هم به مذاکره و دوستی با آمریکا موافق نیستند.
ایمانی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا خود را به دیوانگی زده است، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا سعی دارد با غیرقابل پیش بینی بودن، از سایر کشور ها امتیاز و باج بگیرد.
وی با تأکید بر اینکه ترامپ سیاست های راهبردی آمریکا را عمل می کند، گفت: گروه ‘آی پک’ پشت پرده دولت آمریکا است که سیاست ها را به دولتمردان دیکته می کند و دولت آمریکا همان سیاست ها را اجرا می کنند.
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به استعفای ‘بارزانی’ گفت: آمریکا یک گروه مشاوره در کردستان عراق داشت که با سیاست های دولت مرکزی عراق و حمایت سایر کشور ها همچون ایران این موضوع به سرانجام نرسید.
ایمانی افزود: ترامپ به گفته های خود در دوران انتخابات عمل نکرده و دولت استکبار سعی دارد که در شمال سوریه و کردستان حکومت کند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا کردها را در ساختار سیاسی عراق حفظ کند، گفت: قدم بعدی آمریکا حمایت شدید از ‘ حیدرالعبادی’ است که ترمیم روابط عراق و عربستان سعودی را به همراه خواهد داشت؛ آمریکا سعی دارد عربستان در سرمایه گذارهای چشم گیر اقتصاد عراق تأثیرگذار شود و دولت عراق را در اختیار خود قرار دهند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.