آشنایی با تهدیدات، مهمترین رکن سازمان پدافند غیرعامل

پایگاه خبری البرزما-معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه شورای پدافند غیرعامل که با حضور مسئولان استان در کرج برگزار شد، آموزش را مهمترین رکن دستگاه ها در مقابل تهدیدات دانست.رسولی گفت: متأسفانه در سال های اخیر توجه به تهدیدات خارجی تمام و کمال نبوده است و باید برای هر حوزه قوانین

کد خبر : 4739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 13:33
آشنایی با تهدیدات، مهمترین رکن سازمان پدافند غیرعامل

پایگاه خبری البرزما-معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور در جلسه شورای پدافند غیرعامل که با حضور مسئولان استان در کرج برگزار شد، آموزش را مهمترین رکن دستگاه ها در مقابل تهدیدات دانست.رسولی گفت: متأسفانه در سال های اخیر توجه به تهدیدات خارجی تمام و کمال نبوده است و باید برای هر حوزه قوانین محکمی تدوین شود.
وی در خصوص نقش آموزش در توسعه پدافند غیرعامل گفت: باید امور اجرایی را بر پایه علم بنا نهاد و کارهای هیجانی و ناگهانی نباید جای تحقیق و پژوهش را بگیرد.
معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه افزود: در حال حاضر این سازمان دوران طفولیت خود را طی می کند و باید با همکاری مراکز دانشگاهی، آنرا به یک جریان تبدیل کرد.
رسولی بومی سازی نرم افزار های داخلی را بخشی از عملکرد مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید در بسیاری دیگر از حوزه ها نیز با قوت از دستاوردهای داخلی دفاع و آنها را بومی سازی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.