البرز در چهار حوزه دانش بنیان از کشور پیشی گرفت

پایگاه خبری البرزما- معاون فناوری پارک علم و فناوری البرزگفت: این استان در چهار حوزه دانش بنیان از هشت حوزه دانش بینان کشور توانسته است پیشی گیرد. سبط الشیخ انصاری افزود: 31 درصد شرکت های دانش بنیان البرز در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته فعالیت می کنند که این میزان در

کد خبر : 4713
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 11:20
البرز در چهار حوزه دانش بنیان از کشور پیشی گرفت

پایگاه خبری البرزما- معاون فناوری پارک علم و فناوری البرزگفت: این استان در چهار حوزه دانش بنیان از هشت حوزه دانش بینان کشور توانسته است پیشی گیرد.

سبط الشیخ انصاری افزود: 31 درصد شرکت های دانش بنیان البرز در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته فعالیت می کنند که این میزان در کشور 22 درصد است و 20 درصد شرکت ها نیز در زمینه سخت افزار برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک فعالیت می کنند در حالی که این میزان در کشور 16 درصد است.
وی ادامه داد: در فناوری زیستی استان البرز نیز شاهد فعالیت 16 درصدی شرکت های دانش بنیان هستیم درحالی که این میزان در کشور به هشت درصد می رسد.
انصاری اضافه کرد: 11 درصد شرکت های دانش بنیان البرز نیز در حوزه داروهای پیشرفته فعالیت دارند در حالی که این میزان در کشور پنج درصد است .
انصاری افزود: 92 شرکت دانش بنیان درالبرز فعال است که 2.8 درصد شرکت های دانش بنیان کشور را تشکیل می دهد و 45 درصد آنها دانش بنیان نوپا، 37درصد شرکت دانش بنیان تولیدی و 18درصد دانش بنیان صنعتی هستند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.