ترافیک گلوی کرج را می فشارد

پایگاه خبری البرزما-معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت:یکی از مسیرهایی که در کاهش این بار ترافیکی تاثیر گذار شناخته شده بزرگراه شمالی کرج در امتداد بزرگراه شهید همت است  تسریع در احداث این بزرگراه یک ضرورت انکارناپذیر است. محمد رضا رضا پور افزود:این بزرگراه براساس قراردادی که بین شهرداری و شرکت سازنده وجود دارد

کد خبر : 4707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 11:09
ترافیک گلوی کرج را می فشارد

پایگاه خبری البرزما-معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت:یکی از مسیرهایی که در کاهش این بار ترافیکی تاثیر گذار شناخته شده بزرگراه شمالی کرج در امتداد بزرگراه شهید همت است  تسریع در احداث این بزرگراه یک ضرورت انکارناپذیر است.

محمد رضا رضا پور افزود:این بزرگراه براساس قراردادی که بین شهرداری و شرکت سازنده وجود دارد با سرعت و برنامه زمانبندی در حال احداث است.
وی خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی و مطالعاتی که برای احداث این پروژه کلان شهری صورت گرفته می بایست ظرف مدت زمان 4 سال به بهره برداری برسد که اکنون جلوتراز برنامه زمانبندی پیش می رود.
وی ادامه داد:با اشاره به اینکه 517 میلیارد تومان برای اجرای پروژه بزرگراه شمالی اختصاص یافته است، اظهار داشت: به طور متوسط هر سال 150 میلیارد تومان هزینه این پروژه است که اعتبار آن نیز اختصاص یافته است .
رضا پور بیان داشت: اکنون در اجرای پروژه بزرگراه شمالی به مرحله نقطه بدون بازگشت رسیده ایم و تا کنون برای ادامه احداث این مسیر 150 میلیارد تومان از سوی مدیریت شهری کرج هزینه شده است.
پروژه بزرگراه شمالی کرج با مسافتی حدود 17 کیلومتر سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده و بزرگراه شهید همت را به آزاد راه کرج- قزوین در غرب کلانشهر کرج متصل می کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.