13 آبان نماد استکبار ستیزی

پایگاه خبری البرز ما- روز 13 آبان از جمله روزهای تاثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست خبری ستاد بزرگداشت یوم الله 13آبان با اعلام این مطلب افزود : وقتی به بازخوانی انقلاب اسلامی می پردازیم پی می بریم که در روز 13 آبان

کد خبر : 4688
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1396 - 14:55
13 آبان نماد استکبار ستیزی

پایگاه خبری البرز ما- روز 13 آبان از جمله روزهای تاثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست خبری ستاد بزرگداشت یوم الله 13آبان با اعلام این مطلب افزود : وقتی به بازخوانی انقلاب اسلامی می پردازیم پی می بریم که در روز 13 آبان اتفاقات سرنوشت سازی چون تبعید حضرت امام (ره) کشتار دانشجویان و دانش آموزان توسط دولت شریف امامی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در روز 13 آبان رخ داد که حضرت امام این رویداد را انقلاب دوم نامگذاری نمودند. وی با اشاره رخ دادن این اتفاقات در روز 13 آبان افزود : هر کدام از این رویدادها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. روحی با اشاره به ماهیت انقلابی بودن حرکت امام (ره) از سال 42 تا کنون گفت : تا زمانی که حضرت امام (ره) رهبری نظام را در دست داشتند نهضتی که از سال 42 شروع شده بود با ویژگی انقلابی طی طریق می کرد و اکنون نیز که مقام معظم رهبری مدظله العالی سکان دار نظام اسلامی هستند ویژگی انقلابی در نظام اسلامی مشهود می باشد. روحی یزدی خاطر نشان ساخت : نظام جمهوری اسلامی مادامی به حیات خود ادامه می دهد که انقلابی گری را سرلوحه خود قرار دهد ، از این رو شعار امسال را غیرت انقلابی نامگذاری کرده اند و برای این روز همه ملت ایران در صحنه حضور پیدا می کنند.
وی افزود : در سال های گذشته در روز 13آبان که با روز دانش آموز مصادف بود بیشتر حضور دانش آموزان مد نظر بود ولی در سال جاری به لحاظ سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران ، مردم با حضورشان پاسخ یاوه گویی های دولت آمریکا را خواهند داد و نشان خواهند داد که امریکا در منطقه پرورش دهنده تروریست ها هستند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطر نشان ساخت : در طی 39 سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد شرارت ها و توطئه های استکبار جهانی جاری بوده و در این مدت هیچ دلسوزی برای انقلاب اسلامی از سمت کشورهای غربی نداشته ایم و با توجه به این مولفه ها بوده که مردم ضرورت حضور در صحنه های مختلف در مناسبت های مختلف را درک می کنند. حجت الاسلام روحی افزود : امروز به لطف الهی و به برکت خون شهدا قدرت جمهوری اسلامی در منطقه مثال زدنی است و این را مدیون رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی هستیم. در منطقه گفتار و کردار جمهوری اسلامی همواره مبتنی بر صداقت بوده به طوری که حتی در چند ساله اخیر کشورها و نظام های هم پیمان غرب وقتی از طرف آنها رانده شده اند جمهوری اسلامی آنها را با آغوش باز پذیرفته است. روحی خاطر نشان ساخت : در طول این سال ها جمهوری اسلامی هیچگاه فکر تجاوز به همسایگان در ذهن خود نداشته ولی همواره از سوی همسایگان مورد مخاطره قرار گرفته است.وی یاد آور شد با توجه به اتفاقاتی که در این 39 سال بر نظام اسلامی گذشته و شاهد بوده ایم که استکبار در سال های مختلف از راه های متفاوت درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است باید از هر جهت خود را برای خنثی سازی توطئه دشمن آماده نگه داریم و در این حین نکاتی از قبیل انقلابی گری ، نفوذ دشمن در ارکان نظام اسلامی ایران، همواره باید مد نظر استراتژیست ها و برنامه ریزان سیاسی قرار بگیرد. در این چند ماهه شاهد هستیم که مسوولان نظام یک صدا در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستاده اند و این اتفاق برای مردم ما از جایگاه خاصی برخوردار است.
رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان با اشاره به نسل سوم و چهارم انقلاب و حضور آنها در مراسم های مختلف افزود: یکی از خطیرترین وظایف ما بصیرت افزایی در روز 13 آبان است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا نسل امروز زمان انقلاب اسلامی و پیش از آن و امام (ره) ، جنگ تحمیلی را درک نکرده از این رو باید آنها را با مسائل و تاریخ انقلاب اسلامی آشنا همواره بر مواضع انقلابی خود پافشاری نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.