شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند

پایگاه خبری البرزما- در آستانه روز دانش آموز به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید ، شهردار کلان شهر کرج به اتفاق معاونان و تنی چند از مدیران کل شهرداری با حضور در منزل شهیدان فهمیده به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود. دکتر اصغر نصیری شهردار

کد خبر : 4545
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 17:12
شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند

پایگاه خبری البرزما- در آستانه روز دانش آموز به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهید فهمیده و 36 هزار دانش آموز شهید ، شهردار کلان شهر کرج به اتفاق معاونان و تنی چند از مدیران کل شهرداری با حضور در منزل شهیدان فهمیده به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود.
دکتر اصغر نصیری شهردار کلانشهر کرج در این دیدار دوستانه ضمن ارج نهادن به مقام شهدای دانش آموز ، خانواده شهدا را گنجینه های ارزشمند جامعه عنوان نمود که هر کدام می توانند در ابعاد مختلف فرهنگی جامعه به نقش آفرینی بپردازند. شهردار کرج خاطر نشان ساخت : سرکشی یک مسوول به خانواده شهدا کمترین کاری است که می توان انجام داد و بنده همواره سعی نموده ام سرکشی از خانواده شهدا را در دستور کار خود داشته باشم.


نصیری در بخش دیگری از سخنانش افزود : در جلسات مختلفی که با همکاران و مدیران مجموعه شهرداری داشته ام به این نکته اشاره نموده ام که اگر فردی مسوولیتی را می پذیرد منتی بر مردم ندارد و در واقع وی باید قدردان و منت دار مردمی باشد که این مسوولیت را به وی سپرده اند. شهردار کرج خاطر نشان ساخت اگر کسی سمت مدیریتی قبول می کند در واقع هدف خدمت به مردم را باید سرلوحه کار قرار دهد.


برزو کلانتری مشاور شهردار و مدیر کل امور ایثارگران شهرداری کرج نیز که در این دیدار شهردار را همراهی می نمود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : روز دانش آموز و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بهانه ای شد تا به اتفاق شهردار در منزل شهیدان فهمیده حضور پیدا کنیم و ضمن تجدید دیدار با خانواده شهیدان فهمیده یاد و خاطره شهدای دانش آموز را گرامی بداریم.وی افزود: امسال نیز به مانند سنوات قبل سعی شد تا در معیت شهردار در منزل شهیدان فهمیده حضور پیدا کنیم و یاد و خاطره شهید والامقام حسین فهمیده را گرامی بداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.