استاندار البرز موانع تکمیل خط مترو تهران-هشتگرد را بررسی کرد

پایگاه خبری البرزما–استاندار البرز در بازدید میدانی از طرح در حال تکمیل پروژه مترو تهران – کرج به مقصد گلشهر _هشتگرد، روند اجرای این طرح عمرانی را بررسی کرد و از مسئولان خواست تا هر مانعی که برای تکمیل وجود دارد از میان بردارند. دکترمحمدعلی نجفی راهی بازدید از طرح عملیات عمرانی مترو تهران _کرج

کد خبر : 4530
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 12:14
استاندار البرز موانع تکمیل خط مترو تهران-هشتگرد را بررسی کرد

پایگاه خبری البرزما–استاندار البرز در بازدید میدانی از طرح در حال تکمیل پروژه مترو تهران – کرج به مقصد گلشهر _هشتگرد، روند اجرای این طرح عمرانی را بررسی کرد و از مسئولان خواست تا هر مانعی که برای تکمیل وجود دارد از میان بردارند.

دکترمحمدعلی نجفی راهی بازدید از طرح عملیات عمرانی مترو تهران _کرج به مقصد گلشهر _ هشتگرد شد و گفت: این طرح برای استان البرز و کشور بسیار حائز اهمیت است و بازدید مسئولان ملی در بازدید از روند تکمیل این طرح خود حاکی از مهم بودن این پروژه در کاهش بخشی از بار ترافیک اتوبان است.
وی در ادامه با اشاره به جلسات و مذاکراتی که در وزارت راه و شرکت عمران شهری برای اجرایی شدن این طرح برگزار شده است،افزود: طی جلسه ای که با مدیران کل ذیربط و شهرداران مناطق صورت گرفته است، الزامات جهت ایجاد زیرساخت های ترددی اعم از تعیین ایستگاه در سه نقطه به تصمیم شورای فنی،مشاور طرح و نظر شورای ترافیک استان واگذار شده است تا بر اساس کار کارشناسی و فنی کلیه تمهیدات پیش بینی شود.
استاندار البرز در رابطه با تکمیل خط مترو گلشهر _ هشتگر نیز بیان کرد: مشکلی برای تکمیل این طرح وجود ندارد و با تامین و تقویت منابع مالی از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، فرایند نقدینگی و ارائه اسناد به خزانه، صورت خواهد پذیرفت.
دکترنجفی گفت: این طرح یکی از پروژه های مهم و حایز اهمیت برای استان تهران و البرز است و 35 درصد بار ترافیکی اتوبان را کاهش خواهد داد، ضمن اینکه آلودگی هوا و بار ترافیک سنگین،پل حصارک و سایر محورها را نیز تعدیل می کند.
وی افزود:امیدواریم طی چند ماه آینده با مساعدت راه و شهرسازی و همکاری مسئولان ملی،شوراهای اسلامی،شهرداران و فرمانداران در حوزه استحفاظی،موانع برطرف و این طرح اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.